Την πρόθεση της κυβέρνησης να προχωρήσει σε τρίτο κύκλο του προγράμματος “Σπίτι Μου” αποκάλυψε η Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Δόμνα Μιχαηλίδου, υπογραμμίζοντας ότι το στεγαστικό ζήτημα αποτελεί κορυφαία κοινωνική και αναπτυξιακή προτεραιότητα.
Σε συνέντευξή της στο alfavita.gr, η υπουργός αναφέρθηκε στην πορεία του προγράμματος «Σπίτι Μου II», τονίζοντας ότι η απορρόφηση έχει ήδη ξεπεράσει το 65%, με περισσότερες από 10.500 εγκεκριμένες αιτήσεις, συνολικού ύψους 1,3 δισεκατομμυρίων ευρώ.
«Τα στοιχεία δείχνουν πως το πρόγραμμα έχει μεγάλη απήχηση στους νέους που θέλουν να αποκτήσουν το πρώτο τους σπίτι», σημείωσε η κ. Μιχαηλίδου, επισημαίνοντας ότι η κυβέρνηση «συνεχίζει να εμπλουτίζει τα εργαλεία της στεγαστικής πολιτικής».
Η υπουργός ανέφερε πως ο νέος κύκλος “Σπίτι Μου 3” θα ενεργοποιηθεί μετά την ολοκλήρωση των εκταμιεύσεων του τρέχοντος προγράμματος, ώστε να καλυφθεί ακόμη μεγαλύτερο μέρος των πολιτών που πληρούν τα κριτήρια.
«Η δέσμευσή μας είναι οι νέοι και οι οικογένειες να έχουν μόνιμη, δίκαιη και πραγματική πρόσβαση στη στέγη», κατέληξε η Δόμνα Μιχαηλίδου.
