Από τις 10:00 σήμερα το πρωί (17.06.2025) βρισκόταν σε εξέλιξη η επέμβαση στο ΑΧΕΠΑ στη Θεσσαλονίκη για την μεταμόσχευση των κερατοειδών του 15χρονου Σπύρου που πνίγηκε μαζί με τον φίλο του στον Άραχθο.
Ο άτυχος έφηβος, έδωσε μία δεύτερη ευκαιρία σε ένα παιδί μόλις 11 χρόνων το οποίο αντιμετώπιζε εκ γενετής προβλήματα όρασης.
Ο 11χρονος λήπτης, πριν από λίγες ημέρες υπέστη σοβαρή μόλυνση και έφτασε λίγο πριν χάσει το αριστερό του μάτι.
«Είναι θαύμα», σχολίασε στο MEGA η μητέρα του 11χρονου.
Οι νεφροί του 15χρονου έχουν δοθεί σε έναν 53χρονο στο Λαϊκό νοσοκομείο και σε έναν 32χρονο στη Θεσσαλονίκη. Το ήπαρ του δόθηκε σε έναν 43χρονο, πατέρα 2 παιδιών που παλεύει τα τελευταία χρόνια με τον μεταστατικό καρκίνο και είχε υποβληθεί σε χειρουργεία και θεραπείες. Η μόνη του ελπίδα ήταν ένα μόσχευμα.
Μάλιστα, μίλησε με λόγια καρδιάς για τον 15χρονο που του έσωσε τη ζωή, μέσα από την εντατική: «Είναι πολύ δύσκολες οι στιγμές. Είναι η υπέρτατη πράξη αγάπης. Κρατήστε το αυτό λείπει από την εποχή μας. Δεν το περίμενα. Συγκίνηση και στους ανθρώπους αυτούς, να τους έχουμε πάντα στην καρδιά μας. Αυτό που πρέπει δηλαδή να χαροποιήσει τον δότη είναι η υπέρτατη πράξη αγάπης από το παιδί τους. Μου χαρίζει μία καινούρια ζωή. Εγώ περίμενα το απροσδόκητο. Εγώ πήγαινα προς τον θάνατο. Για τους γονείς είναι τρομερό, είμαι νέος σε ηλικία και έχω 2 παιδάκια. Είναι πάρα πολύ δύσκολο για τους γονείς να συμβεί κάτι τέτοιο. Δεν μπορώ να διανοηθώ».
Δείτε το βιντεο:
Τα δώρα ζωής από τον 12χρονο
Τα ξημερώματα ξεκίνησαν οι διαδικασίες για την λήψη νεφρών, ήπατος, παγκρέατος και κερατοειδών του 12χρονου που πνίγηκε με τον φίλο του στον Άραχθο.
Η καρδιά και οι πνεύμονες αναμένεται να ταξιδέψουν στην Ιταλία συνοδεία γιατρών.
Μία δεύτερη ευκαιρία στη ζωή δίνεται σε 11 ανθρώπους. Τα μοσχεύματα, πέρα από κάποιες περιοχές της Ελλάδας και της Ιταλίας θα ταξιδέψουν και στην Γερμανία.
