Με διαφορά λίγης ώρας από την φωτιά στην Πάλτση του Ν. Πηλίου, φωτιά ξέσπασε στο δρόμο προς Αερινό. Με μήνυμα του 112 καλούνται να ειναι σε ετοιμότητα για πιθανή εκκένωση, οι κάτοικοι από Βελεστίνο, Σέσκλο & Άγιο Γεώργιο Φερών. Κινητοποίηση της Πυροσβεστικής για να μην φτάσει στην Χαλυβουργία.
Φωτιά έχει ξεσπάσει στην περιοχή του Βελεστίνου, προς το Αερινό. Σύμφωνα με τον Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Ρήγα Φεραίου Δημήτρη Παλληκάρη η φωτιά είναι μεγάλη και οι άνεμοι που πνέουν είναι πολύ ισχυροί και σπρώχνουν την φωτιά προς κατοικημένη περιοχή.
Η φωτιά ξεκίνησε από το Βελεστίνο, έφτασε στον Άγιο Γεώργιο και κατευθύνεται για το Σέσκλο.
Μεγάλη είναι η προσπάθεια των πυροσβεστικών δυνάμεων να μην φτάσει η φωτιά στην Χαλυβουργία και στο εργοστάσιο ανακύκλωσης, με τους τόνους από πλαστικές ύλες.
«Αν συνεχιστεί να φυσάνε έτσι οι άνεμοι, τότε η φωτιά θα φτάσει στη θάλασσα για να σβήσει» λένε οι κάτοικοι. Στο σημείο είναι ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις, μηχανήματα του Δήμου και παλεύουν με τις φλόγες.
Η αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας Δωροθέα Κολυνδρίνη που βρίσκεται ήδη στην περιοχή δήλωσε ότι επικρατούν απίστευτες συνθήκες.
Ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός σε συνεννόηση με την Πυροσβεστική, ζήτησε να ενισχυθούν οι δυνάμεις πυρόσβεσης του Βόλου και της Μαγνησίας με δυνάμεις από όλες τις όμορες περιοχές για να αντιμετωπιστεί η κατάσταση στο Βελεστίνο, στο Σέσκλο και στα προάστια του Βόλου.
Έχουν κινητοποιηθεί 18 πυροσβέστες με 6 οχήματα, 1 πεζοπόρα ομάδα και 2 ελικόπτερα.
