Άδ. Γεωργιάδης: Έτοιμο σε ένα χρόνο το Δίκτυο Φυσικού Αερίου σε Καλαμάτα και Σπάρτη

25
Ιούνιος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Φυσικό αέριο θα έχουν το 2023 στην Καλαμάτα και στη Σπάρτη, όπως αναφέρει σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο ‘Αδωνις Γεωργιάδης.

«Χθες το βράδυ στην Καλαμάτα παρουσία του πρώην πρωθυπουργού κ. Αντώνη Σαμαρά, παρουσιάσαμε τη νέα φάση του έργου της κατασκευής του Δικτύου Φυσικού Αερίου από την εταιρία HenGas αυτή τη φορά για την Καλαμάτα και την Σπάρτη», σημειώνει χαρακτηριστικά ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων και συνεχίζει:

«Πέρυσι είχαμε ξεκινήσει το αντίστοιχο Δίκτυο στην Μεγαλόπολη, την Τρίπολη και την Κόρινθο. Φέτος σε αυτές τις τρεις πόλεις το έργο έχει σχεδόν ολοκληρωθεί. Σε ένα χρόνο θα είμαστε έτοιμοι και στην Καλαμάτα και στην Σπάρτη».

Μουντιάλ 2026: Φωτιά στο Αίγυπτος–Ιράν – Η FIFA επιτρέπει τις σημαίες Pride στο γήπεδο

Μια απόφαση που αναμένεται να προκαλέσει έντονες συζητήσεις και…

ΑΑΔΕ: 1.500 πολίτες εξυπηρετήθηκαν τις πρώτες 15 ημέρες του myPoint Κεραμεικού

Πραγματοποιήθηκαν σήμερα τα εγκαίνια του myPoint Κεραμεικού, σηματοδοτώντας τον…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ