Επιχορήγηση ύψους 90 εκατ. ευρώ στους δήμους για την αντιμετώπιση του ενεργειακού κόστους

1
Ιούλιος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ενενήντα εκατομμύρια ευρώ επιπλέον των αρχικών πόρων, κατανέμει η κυβέρνηση στις δήμους της χώρας, προκειμένου να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα του ενεργειακού κόστους, αναφέρει σε ανάρτησή του στο Τwitter ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου.

«Η Κυβέρνηση για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της εισαγόμενης ενεργειακής κρίσης κατανέμει στους Δήμους όλης της χώρας επιπλέον ποσό ύψους 90 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση του αυξημένου ενεργειακού κόστους. Με σχέδιο στηρίζουμε την Τοπική Αυτοδιοίκηση στην πράξη», σημειώνει ο κ. Οικονόμου.

Αντι-γκράφιτι εκστρατεία στην Καλαμαριά: Εθελοντές καθάρισαν το παραλιακό μέτωπο ενόψει του Μετρό

Με πινέλα, κουβάδες και έντονη διάθεση προσφοράς, δεκάδες εθελοντές…

Οικονομικός μετασχηματισμός και επενδύσεις 3 δισ. ευρώ από τον όμιλο AKTOR

Σε μια ιστορική καμπή για το ελληνικό επιχειρείν, ο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ