Η δημιουργική ομάδα της παράστασης «Πες το Ψέματα», αποτελούμενη από τους Βύρωνα Θεοδωρόπουλο, Δημήτρη Μακαλιά, Λάμπρο Φισφή και Μιχάλη Μαθιουδάκη, εξέφρασε τη λύπη της για την παρεξήγηση που προκλήθηκε από τα μηνύματα που δόθηκαν σχετικά με τη συμμετοχή τους στην παράσταση. Η ανακοίνωση γίνεται μετά τις αντιδράσεις που προέκυψαν λόγω της συμμετοχής αποκλειστικά ανδρών κωμικών στην παραγωγή.
«Η αφίσα και η επιλογή μόνο αντρών στην αρχική επικοινωνία της παράστασης πέρασε ένα μήνυμα προς τα έξω που δεν εκφράζει κανέναν από εμάς. Δεν ήταν ποτέ πρόθεσή μας να γίνει κάτι τέτοιο, και θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη από όσες και όσους στενοχωρήσαμε ή άθελα μας προσβάλαμε, αλλά και για την κακή διαχείριση και σχεδιασμό των παραστάσεων» ξεκαθαρίζουν στη σχετική ανακοίνωση και προσθέτουν: «Επειδή πλέον η παράστασή μας απασχολεί τον κόσμο για τους λάθος λόγους, έχουμε ενημερώσει τους καλεσμένους πως μπορούν -αν το επιθυμούν- να αποχωρήσουν από την παράσταση και σαφώς θα προχωρήσουμε σε ακύρωση εισιτηρίων και επιστροφή χρημάτων σε όσους θεατές το επιθυμούν».
Στο μεταξύ ξεχωριστή δήλωση επέλεξε να βγάλει ο κωμικός Δημήτρης Χριστοφορίδης ο οποίος είναι από τους βασικούς συντελεστές της παράστασης. Σε αυτήν, μάλιστα, επισημαίνει πως θεωρεί δίκαιες τις αντιδράσεις ενώ χαρακτηρίζει άστοχες τις πρώτες αντιδράσεις των Βύρωνα Θεοδωρόπουλο και Δημήτρη Μακαλιά. Αυτός, προφανώς, ήταν και ο λόγος που δεν συνυπέγραψε την κοινή ανακοίνωση της δημιουργικής ομάδας,
Ο Δημήτρης Χριστοφορίδης αναφέρει χαρακτηριστικά «Σαν συντελεστής της παράστασης “Πες το ψέματα” οφείλω να ξεκαθαρίσω από τη μεριά μου κάποια πράγματα, να ζητήσω ένα μεγάλο συγγνώμη και να επικοινωνήσω πως στέκομαι σε ζητήματα που πρέπει να είναι διαυγή και ανοιχτά σε κριτική. Ξεκινάμε απο το πολύ βασικό πως η αντίδραση των γυναικών ήταν δίκαιη, σωστή και η κριτική που μας γίνεται από το σύμπαν όλο, επιβεβλημένη.
Η αφίσα της παράστασης που περιείχε μόνο άντρες ήταν σαφέστατα λάθος και δώσαμε μια εντύπωση πως η κωμωδία παράγεται και επικοινωνείται κυρίως με ματσίλα και άρβυλα φαντάρου. Δεν έχει σημασία ποιος έκανε το λαιν απ, δεν έχουν σημασία οι μετέπειτα καλεσμένοι, δεν εχει σημασία ποιος το σκέφτηκε, σημασία έχει οτι είδαμε μια αφίσα με 17 αντρικά ονόματα και δεν είπαμε τίποτα. Εγώ προσωπικά, δεν είπα τίποτα. Κρίμα. Η κωμωδία γίνεται χειρότερη έτσι, όχι καλύτερη.
Το σχόλιο του Βύρωνα Θεοδωρόπουλου ότι «δεν βρήκαμε άλλες γυναίκες» ήταν πληγωτικό και έδειξε ασέβεια. Παρόλαυτα θέλω να πω πως ξέρω έναν άνθρωπο 15 χρόνια και ποτέ δεν έχει σκεφτεί με βάση το φύλο στις δουλειές που έχει κάνει. Ήμουν εκεί. Πάντα ανοιχτός και στην συμπερίληψη και κυρίως, σαφέστατα κυρίως στην διαθεματικότητα της κωμωδίας. Ζητώ από όλους και όλες, μέσα στη δίκαια κριτική τους, να λάβουν υπόψιν και αυτό που λέω.
