Δημήτρης Λάλος και Μαριλίτα Λαμπροπούλου: Ρομαντική ανάρτηση μαζί στο Instagram

Το ζευγάρι ξέκλεψε λίγο χρόνο από το πιεσμένο πρόγραμμά του
10
Φεβρουάριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η Μαριλίτα Λαμπροπούλου αιφνιδίασε τους διαδικτυακούς της φίλους στο Instagram δημοσιεύοντας μία κοινή φωτογραφία με τον Δημήτρη Λάλο, το μεσημέρι της Δευτέρας (10/2). Το ζευγάρι παρά το πιεσμένο πρόγραμμά του, κατάφερε να βρει λίγο ελεύθερο χρόνο, κάνοντας μία σύντομη εξόρμηση στο Πήλιο.

Οι δύο ηθοποιοί που πρωταγωνιστούν στην παράσταση «Ζωρζ & Φρεντερίκ: Ποιητές του Ονείρου», σε σκηνοθεσία του διακεκριμένου Πολωνού σκηνοθέτη Γιαρόσλαφ Κίλιαν, πραγματοποίησαν πριν από τέσσερις ημέρες παραστάσεις στη Θεσσαλονίκη και πριν επιστρέψουν στην Αθήνα, έκαναν μία στάση στην Πορταριά.

Συγκεκριμένα, η ηθοποιός έγραψε στη λεζάντα της ανάρτησής της: «Μετά από τις τέσσερις παραστάσεις “Ζωρζ και Φρέντερικ” στη Θεσσαλονίκη και στον Βόλο, και την απίστευτη υποδοχή και αγάπη του κόσμου, λίγο κουρασμένοι αλλά χαρούμενοι, στον δρόμο της επιστροφής προς τα καθημερινά μας δεκάωρο γυρίσματα στην Αθήνα, ξεκλέψαμε δυο ωρίτσες…».

Ο Δημήτρης Λάλος και η Μαριλίτα Λαμπροπούλου δεν θέλουν να προκαλούν με τη σχέση τους τα φώτα της δημοσιότητας, ωστόσο το τελευταίο διάστημα δείχνουν να είναι πιο άνετοι με τις δημόσιες εμφανίσεις.

Πρόσφατα μάλιστα απαθανατίστηκαν μαζί κάνοντας μία βόλτα σε εμπορικό κέντρο.

Θάνος Πλεύρης: Απελαύνεται μετανάστης γιατί με βίντεο καλούσε παράνομους να μεταβούν στο Ναύπλιο

Την ανάκληση της άδειας διαμονής αλλοδαπού και την έναρξη…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ