Ο καλλιτεχνικός κόσμος της χώρας θρηνεί την απώλεια της ηθοποιού Καίτης Κωνσταντίνου, η οποία έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 61 ετών το βράδυ της Δευτέρας, 10 Μαρτίου 2025, μετά από γενναία μάχη με τον καρκίνο, την οποία έδινε το τελευταίο ενάμιση χρόνο.
Η Καίτη Κωνσταντίνου έγινε ευρέως γνωστή για τον εμβληματικό ρόλο της «Σωσώς» στην επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά «Εγκλήματα» του ΑΝΤ1. Η ηθοποιός είχε εκφράσει στο παρελθόν την ευγνωμοσύνη της για τον ρόλο αυτό, δηλώνοντας: «Τα “Εγκλήματα” με βοήθησαν πολύ στην καριέρα μου. Νομίζω ότι ο ρόλος της Σωσώς με κυνηγάει. Ένας θεατής ήρθε στο θέατρο και μου ζήτησε να μιλήσω σαν την Σωσώ».
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ηθοποιού και βουλευτή της Πλεύσης Ελευθερίας, Σπύρου Μπιμπίλα, η κηδεία της Καίτης Κωνσταντίνου θα πραγματοποιηθεί αύριο, Τετάρτη 12 Μαρτίου 2025, στο Αίγιο.
Παράκληση της οικογένειας, αντί στεφάνων να πραγματοποιηθούν δωρεές στο Ειδικό Κέντρο Αποκατάστασης (ΕΚΑΜΕ) Αιγίου.
Η είδηση του θανάτου της αφήνει ανείπωτη θλίψη στους συγγενείς, φίλους και θαυμαστές της, που θα την θυμούνται για την αξιόλογη πορεία της στον χώρο της υποκριτικής.
Ο αποχαιρετισμός από τους συμπρωταγωνιστές της στη σειρά
Χωρίς λόγια, αλλά με ένα αστέρι να φέγγει στον ουρανό. Με αυτό τον τρόπο επέλεξε να αποχαιρετήσει την τηλεοπτική του σύζυγο στα «Εγκλήματα», ο ηθοποιός Κώστας Κόκλας.
Συγκεκριμένα, ο Κώστας Κόκλας δημοσίευσε μία ανάρτηση με ένα μαύρο φόντο και ένα λαμπερό αστέρι.

Από την πλευρά του ο Σταύρος Νικολαΐδης μοιράστηκε στιγμιότυπο από τη σειρά Εγκλήματα, όπου είχε συνεργαστεί με την Καίτη Κωνσταντίνου.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η Φωτεινή Μπαξεβάνη, η «Πέπη» από τα «Εγκλήματα», η καλύτερη φίλη της Σωσώς έγραψε μία μακροσκελή ανάρτηση στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.
«Αντίο Καίτη μου. Αντίο Σωσώ μου. Είμαι ακόμα σε σοκ! 11.30 τη νύχτα χτύπησε το τηλέφωνο μου από νούμερο που δεν γνώριζα, ήταν δημοσιογράφος και ήθελε δηλώσεις για το δυσάρεστο γεγονός… Τι έγινε; Ρώτησα Μου είπε πέθανε η Καίτη Κωνσταντίνου… Πώς έφυγε; Πότε; Γιατί;
Πριν λίγο στο νοσοκομείο…δεν ήξερε τι και πως…ήθελε μόνο να κάνω δηλώσεις.. ήμουν συνέχεια σε παύση, του είπα δεν μπορώ, τι να πω, … επέμενε… του είπα όχι, ήμουν σε σοκ. Το τηλέφωνο μου στη συνέχεια δεν σταμάτησε να χτυπάει από άγνωστα νούμερα ως τα μεσάνυχτα, δεν απάντησα σε κανένα και είμαι σίγουρη πως θα χτυπάει και αύριο όλη μέρα από πολύ πρωί… Δεν θέλω να κάνω δηλώσεις. Και ούτε θα κάνω.
Δεν ήξερα ότι ήσουν άρρωστη … Πάντα έτσι ήσουν, ήσυχη, διακριτική, μοναχική…. Θα ήθελα να ήμουν πιο κοντά σου στην ασθένεια σου, αλλά δεν το ήξερα… αν με χρειαζόσουν όμως είμαι σίγουρη ότι θα μου το έλεγες, θα επικοινωνούσες… σίγουρα θα είχες κοντά σου τους αγαπημένους που εσύ θα είχες επιλέξει….
Αχ, έτσι είναι αυτή η δουλειά, περνάμε περιόδους που είμαστε 24 ώρα μαζί με κάποιους συναδέλφους και φίλους και μετά χανόμαστε …στην ουσία όμως δεν χανόμαστε ποτέ γιατί οι στιγμές που ζήσαμε αυτά που ανταλλάξαμε είναι μία παρακαταθήκη που δεν ξεχνιέται ποτέ… και είναι πάντα εκεί, και όταν ξαναβρισκόμαστε είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα…
Κι εμείς Καίτη μου πέρα από τα «εγκλήματα» που είναι 27 χρόνια πριν… πολύ μακρινά πια…όταν κάναμε το σήριαλ «η μαμά λείπει ταξίδι για δουλειές» πριν 8 χρόνια για 6 μήνες στην Κύπρο ζήσαμε πολλά, μοιραστήκαμε πολλά και θα τα θυμάμαι όλα πάντα με αγάπη και νοσταλγία. το γέλιο σου, το μοναδικό χιούμορ σου, τον ρυθμό σου, παίζαμε ωραία «μπάλα» μαζί …το χαιρόμουν πάντα…
Καλό ταξίδι Καίτη μου, λυπάμαι πολύ… συλλυπητήρια στους αγαπημένους σου και σε όλους μας που θα μας λείψεις….» έγραψε σοκαρισμένη η Φωτεινή Μπαξεβάνη.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ο Χρήστος Χατζηπαναγιώτης, ο «Αχιλλέας» από τα «Εγκλήματα» έκανε μια ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram και αποχαιρέτησε την Καίτη Κωνσταντίνου με μία φωτογραφία από παλαιότερη συνέντευξή της: «Αντίο Καίτη… Ήταν τόσο ωραία που βρεθήκαμε!!!» έγραψε.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Τι έγραψε ο Τάκης Ζαχαράτος
Mε ένα βίντεο από τη σκηνή που έπαιξαν μαζί στα «Εγκλήματα» αποχαιρέτησε ο Τάκης Ζαχαράτος την Καίτη Κωνσταντίνου. Στη λεζάντα που συνόδευσε την ανάρτησή του, ο Τάκης Ζαχαράτος αναφέρθηκε στην τελευταία τους επικοινωνία, ενώ τη χαρακτήρισε «ένα σπάνιο πλάσμα με αξιοπρέπεια, ήθος και σεβασμό» και την ευχαρίστησε για όσα μοιράστηκαν μαζί.
«Καίτη μου αγαπημένη, θα είσαι πάντα στις καρδιές μας στην καλύτερη θέση, γιατί ήσουν όχι μόνο εξαιρετική ηθοποιός και συνεργάτης, αλλά και ένα πλάσμα σπάνιο με αξιοπρέπεια, ήθος, σεβασμό με πολλή αγάπη για τους ανθρώπους!!! Σαν να το ένιωσα φέτος και ντύθηκα “Σωσώ”, σε πήρα από το στούντιο βαμμένος, ντυμένος, με είδες και χάρηκες, γιατί είχες πολύ χιούμορ και γελάσαμε πάρα πολύ, μου είπες θα έρθεις να με δεις, σε περίμενα με πολύ χαρά μέχρι χθες που μάτωσε η ψυχή μου!!! Καλό ταξίδι καρδιά μου, σ’ ευχαριστώ για όλα όσα μοιραστήκαμε όσα είπαμε και όσα δεν είπαμε!!! Θα μας λείψεις!!!», έγραψε ο καλλιτέχνης.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
