Δίκη Φιλιππίδη- Καταπέλτης η Εβελίνα Παπούλια: “Είναι πολύ κακός άνθρωπος. Μου έδειχνε τα γεννητικά του όργανα ενώ ήμουν στη σκηνή”

Το περιστατικό στο καμαρίνι της και ο “εξουσιομανής Πέτρος”
27
Μάρτιος
2025
Δίκη Φιλιππίδη- Καταπέλτης η Εβελίνα Παπούλια: “Είναι πολύ κακός άνθρωπος. Μου έδειχνε τα γεννητικά του όργανα ενώ ήμουν στη σκηνή”

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Συνεχίζεται στο Μικτό Ορκωτό Εφετείο , με την κατάθεση της Εβελίνας Παπούλια, η δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη ο οποίος κατηγορείται για δυο απόπειρες βιασμού δύο γυναικών συναδέλφων του. Η μάρτυρας τον χαρακτήρισε «εξουσιομανή», ενώ αιτιολογώντας το χαρακτηρισμό:  «Θεωρώ χαζό για παράδειγμα σε συνέντευξη να πλέκει ο ίδιος το εγκώμιο του εαυτού του. Μπορεί να χτύπαγε άνθρωπο ή και να έφτυνε. Με είχε φτύσει και εμένα για πλάκα. Επειδή έχει αραιά δόντια μιλούσε και σου έκανε ένα ντους. Για πλάκα. Δεν το βρίσκω βέβαια και πολύ κομψό.»!

Η Εβελίνα Παπούλια μόλις κάθισε στο βήμα του μάρτυρα είπε: «Είμαι ένας ντόμπρος άνθρωπος. Βρίσκομαι εδώ γιατί πιστεύω ότι θα μπορούσα να είμαι και εγώ ένα από τα θύματα του κατηγορούμενου. Απλά πιστεύω ότι εκείνη τη στιγμή που συνεργάστηκα μαζί του, ο Πέτρος είχε ανάγκη εμένα και όχι εγώ εκείνον. Για μένα ο Φιλιππίδης είναι ένας πολύ καλός ηθοποιός. Ανήκει σε μια γενιά πολύ δυνατή στο θέατρο. Δεν τον θαύμαζα, απλά ήξερα ότι ήταν πολύ καλός ηθοποιός. Ως σκηνοθέτης για εμένα είναι μέτριος. Κατέληξα όμως ότι είναι ένας πολύ κακός άνθρωπος. Αν ζητούσε μια συγγνώμη θα είχαν τελειώσει όλα. Αν έμπαινε στη διαδικασία να καταλάβει όλα αυτά που έκανε και ζήταγε συγγνώμη θα είχαν τελειώσει όλα. Γιατί το ταλέντο του είναι τεράστιο. Και δεν είναι τυχαίος, από πίσω του είχε μια ισχυρή οικογένεια, που όταν αποσύρθηκε άρχισε να βγαίνουν όλα αυτά για εκείνον».

Κάνοντας την περιγραφή της δικής του συνεργασίας είπε χαρακτηριστικά: «Ο Πέτρος ήταν εξαιρετικός στις πρόβες, πολύ γλυκός. Ανέβηκε η παράστασή, όλα καλό και εγώ ανταπεξήλθα. Κατά τη διάρκεια των παραστάσεων, ενώ ήμουν στη σκηνή και ο Πέτρος πίσω από τις κουίντες και όπως παίζω και γυρνάω, τον είδα να κατεβάζει το παντελόνι και το εσώρουχό του και να μου δείχνει τα γεννητικά του όργανα. Έπαθα ένα σοκ αλλά συνέχιζα να παίζω. Το έκανε και άλλη μια φορά, δεν θυμάμαι αν το έκανε και τρίτη».

Σε ερώτηση της προέδρου, αν συζήτησε μαζί του για όσα έκανε, η ηθοποιός απάντησε αρνητικά, τονίζοντας ότι αυτό την έσωσε και το προσπέρασε.

Το περιστατικό στο καμαρίνι της

«Στην πορεία συνέβη ακόμη ένα γεγονός, δεν θυμάμαι πότε ακριβώς ήταν. Κάποιοι στιγμή με είχε φωνάξει στο καμαρίνι και ενώ μιλάγαμε για άσχετα πράγματα με άρπαξε και πήγε να μου βάλει χέρι. Τον απώθησα. Την επόμενη ημέρα όμως ήρθε στο δικό μου καμαρίνι έκλεισε τη πόρτα και άρχισα να νιώθω κάπως παράξενα. Του είπα “βγες έξω, θέλω να αλλάξω”. Θεωρώ ότι τη γλύτωσα με έναν τρόπο. Ίσως όταν αγριεύει το μάτι μου να γίνομαι κάπως τρομοκρατική. Οπότε μπαίνει ένα στοπ».

Και κατέληξε :«Όταν τελείωσε η παράσταση είπα ότι αυτός ο άνθρωπος δεν είναι στα καλά του αλλά μπορείς να τον συναναστραφείς».

Ιστορικό νομοσχέδιο στη Βουλή: Τέλος στο μισθολογικό χάσμα ανδρών-γυναικών και ένταξη νοσηλευτών στα Βαρέα

Μια εξαιρετικά σημαντική μεταρρύθμιση για τα εργασιακά δεδομένα της…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ