Συγκινημένη και εμφανώς ανακουφισμένη, η Μαρίνα Σάττι μίλησε στις κάμερες μετά το εξιτήριό της από ιδιωτικό νοσοκομείο, όπου νοσηλευόταν τις τελευταίες ημέρες. Η δημοφιλής τραγουδίστρια δήλωσε ότι είναι πλέον καλά στην υγεία της και θα συνεχίσει την ανάρρωσή της στο σπίτι, ακολουθώντας τις οδηγίες των γιατρών.
Η καλλιτέχνιδα, που επρόκειτο να αναχωρήσει για την αμερικανική περιοδεία της, επιβεβαίωσε ότι οι εμφανίσεις της θα αναβληθούν προσωρινά, καθώς πρέπει να αποφύγει τα ταξίδια μέχρι να αναρρώσει πλήρως.
«Καλά είμαι τώρα. Ήμουν εδώ αρκετές μέρες και οι γιατροί μου είπαν ότι μπορώ να πάω στο σπίτι μου. Έχω λίγο δρόμο ακόμα, αλλά όλα είναι καλά. Δεν χρειάζεται να νοσηλευτώ άλλο. Σήμερα κανονικά θα φεύγαμε για την Αμερική, αλλά η περιοδεία δεν θα γίνει τώρα», είπε η Μαρίνα Σάττι, εμφανώς συγκινημένη.
«Ένα τεράστιο ευχαριστώ στους γιατρούς»
Η τραγουδίστρια ευχαρίστησε θερμά τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό, λέγοντας:
«Αυτό που θέλω να πω είναι ένα τεράστιο ευχαριστώ σε όλους τους γιατρούς, που έκαναν τρομερή δουλειά. Δεν φοβήθηκα, δεν ένιωσα καμία ανασφάλεια. Είμαι καλά και νιώθω ευγνωμοσύνη για την αγάπη του κόσμου που μου έστειλε τόσα μηνύματα. Τους ευχαριστώ όλους πολύ».
Η ίδια πρόσθεσε ότι μέσα στην εβδομάδα η ομάδα της θα καθορίσει νέες ημερομηνίες για τις συναυλίες που αναβλήθηκαν.
Ανακοίνωση από τη δισκογραφική της εταιρεία
Σε ανακοίνωση της Minos EMI, επιβεβαιώθηκε ότι η Μαρίνα Σάττι ολοκλήρωσε τη νοσηλεία της στη Γενική Κλινική του Ιασώ και πήρε εξιτήριο.
«Σύμφωνα με τις ιατρικές οδηγίες, θα παραμείνει για λίγες ημέρες σε πρόγραμμα ξεκούρασης. Πολύ σύντομα θα ανακοινωθούν οι νέες ημερομηνίες της αμερικανικής περιοδείας. Προτεραιότητά μας είναι η πλήρης και ασφαλής επιστροφή της στις καλλιτεχνικές της δραστηριότητες», αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση, εκφράζοντας ευχαριστίες προς το κοινό για τη διακριτικότητα και τη στήριξη.
