«Αυτός ο μήνας ήταν ειλικρινά χάλια…»: Η νέα ανάρτηση της Μαρίνα Σάττι

4
Δεκέμβριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η Μαρίνα Σάττι μιλάει ανοιχτά για τις δύσκολες μέρες που πέρασε στο νοσοκομείο, ανεβάζοντας φωτογραφίες μέσα από το δωμάτιο όπου νοσηλευόταν. Η τραγουδίστρια, μετά από ένα έντονο διάστημα ταλαιπωρίας, παραδέχεται πως «αυτός ο μήνας ήταν χάλια», αλλά πλέον είναι σε φάση ανάρρωσης και όπως λέει, «είμαι καλά τώρα».

Η ανάρτηση που αποκάλυψε όσα πέρασε

Το πρωί της Πέμπτης η Μαρίνα Σάττι μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους μια σειρά από στιγμιότυπα που τράβηξε όσο βρισκόταν στο νοσοκομείο.
Στις φωτογραφίες φαίνεται με ορό, με νοσοκομειακή στολή, αλλά και με αγαπημένα πρόσωπα που της έδιναν κουράγιο, καθώς και δώρα που της έστελναν καθημερινά.

Με μια λιτή αλλά πολύ ειλικρινή φράση, συνόδευσε τις εικόνες:
«Αυτός ο μήνας ήταν ειλικρινά χάλια, αλλά τώρα είμαι καλά».

Το εξιτήριο και η πρώτη της δήλωση

Τη Δευτέρα 1η Δεκεμβρίου, η τραγουδίστρια πήρε εξιτήριο από την ιδιωτική κλινική όπου νοσηλευόταν.
Φανερά συγκινημένη, μίλησε στις κάμερες που την περίμεναν έξω από το νοσοκομείο και διαβεβαίωσε ότι η υγεία της σταθεροποιήθηκε.

«Καλά είμαι τώρα. Ήμουν εδώ αρκετές μέρες, αλλά οι γιατροί μου είπα++ν ότι μπορώ να συνεχίσω την ανάρρωση από το σπίτι», ανέφερε η ίδια, εμφανώς εξαντλημένη αλλά ανακουφισμένη.

Η νέα ανάρτηση της Μαρίνας Σάττι για τη νοσηλεία της: Αυτός ο μήνας ήταν ειλικρινά χάλια

Η νέα ανάρτηση της Μαρίνας Σάττι για τη νοσηλεία της: Αυτός ο μήνας ήταν ειλικρινά χάλια

Η περιοδεία στην Αμερική που αναβλήθηκε

Η Μαρίνα Σάττι αποκάλυψε πως σήμερα κανονικά θα ανέβαινε στο αεροπλάνο για την Αμερική, όπου θα ξεκινούσε περιοδεία.
Ωστόσο, οι γιατροί της ξεκαθάρισαν ότι πρέπει να αποφύγει οποιοδήποτε ταξίδι για τις επόμενες εβδομάδες, με αποτέλεσμα η περιοδεία να αναβληθεί.

«Έχω λίγο δρόμο ακόμα μπροστά μου, αλλά θα τον κάνω από το σπίτι. Μου έχουν δώσει πολλές οδηγίες για τον επόμενο καιρό», εξήγησε.

Τα μηνύματα αγάπης και στήριξης

Η τραγουδίστρια δέχθηκε εκατοντάδες μηνύματα από κόσμο που της ευχήθηκε καλή ανάρρωση.
Η ίδια, μοιράζοντας πλέον εικόνες από τις πιο δύσκολες στιγμές της, δείχνει έτοιμη να αφήσει πίσω της μια περιπέτεια που όπως παραδέχεται «την εξουθένωσε» αλλά την έκανε να εκτιμήσει ακόμα περισσότερο την υγεία και τους ανθρώπους της.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΥΠΕΞ ΗΠΑ: «Πρόοδος στις συνομιλίες Ισραήλ-Λιβάνου»

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο, που πραγματοποιεί…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ