Αποκαλυπτικός, αιχμηρός και χωρίς διάθεση να χαϊδέψει αυτιά εμφανίστηκε ο Δήμος Βερύκιος, μιλώντας αποκλειστικά στην εκπομπή Χαμογέλα και Πάλι.
Ο δημοσιογράφος έδωσε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη για την τηλεόραση, τα media και τα πρόσωπα που πρωταγωνιστούν σήμερα μπροστά και πίσω από τις κάμερες, περιγράφοντας με ωμό ρεαλισμό τη σκληρή καθημερινότητα της αγοράς.
«Δεν ξέρεις τι θα σου ξημερώσει» στην τηλεόραση. Από τα πρώτα λεπτά της συνέντευξης, ο Δήμος Βερύκιος μίλησε για την αβεβαιότητα που χαρακτηρίζει τον τηλεοπτικό χώρο και τον τρόπο που λειτουργεί η αγορά,
«Κάθε χρονιά έχει τα δικά της απρόοπτα, τα δικά της μεγάλα γεγονότα. Το θέμα είναι, στο τέλος κάνουμε λογαριασμό; Πώς πορευόμαστε; Ζούμε σε ένα καπιταλιστικό σύστημα, που η ελεύθερη αγορά δεν παίζει. Έχει δόντια και κάθε τόσο μας τα δείχνει. Και αυτό ισχύει για όλους μας. Δεν εξαιρείται κανείς. Δεν ξέρεις τι θα σου ξημερώσει».
Σχολιάζοντας την αποχώρηση της Άννας Λιβαθινού από το «Καλημέρα Ελλάδα», ήταν ξεκάθαρος για το πώς κρίνονται οι τηλεοπτικές εκπομπές:
«Κάθε εκπομπή είναι ένα μείγμα, που δεν πάει πάντα, δεν τραβάει. Κι όταν δεν τραβάει, στον καπιταλισμό κόβεται. Δεν είναι κρατική τηλεόραση, που και στη κρατική τηλεόραση αυτό πρέπει να γίνεται».
Κουσουλός, Κουτσελίνη και τηλεοπτικές ισορροπίες
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν όσα είπε για τον Πέτρος Κουσουλός, αναγνωρίζοντας το ταλέντο του αλλά και τις αδυναμίες του:
«Ο Πέτρος Κουσουλός δεν είναι ένα τυχαίο παιδί. Έχει πάρα πολλά θετικά, είναι ταλαντούχος. Έχει όμως και αρνητικά. Εγώ έχω συνεργαστεί μαζί του στο ραδιόφωνο. Είχαμε έναν μόνιμο καβγά, δεν μπορούσε το πρωί να σηκωθεί. Και ήταν και κακομαθημένος, απ’ τη μαμά. Βουτυρόπαιδο, μάγκας όμως. Καλό παιδί ο Πέτρος, εγώ χαίρομαι με την περπατησιά του και με την επιτυχία του».
Παράλληλα, ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός ανάμεσα στη Ζήνα Κουτσελίνη και τον Πέτρο Κουσουλό:
«Δεν υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ Ζήνας Κουτσελίνη και Πέτρου Κουσουλού. Ο Πέτρος είναι παιδί της Ζήνας. Η Ζήνα έχει κάνει τη δική της πορεία. Ο Πέτρος τώρα ξεκινά. Πάντα τον είχε στο μυαλό της η Ζήνα τον Κουσουλό. Σε ό,τι καινούργιο πράγμα πήγαινε να στήσει, ο Κουσουλός ήταν γι’ αυτήν μία σταθερή αξία».
Μενεγάκη, ΑΝΤ1 και οι «σταθερές» της τηλεόρασης
Σε ερώτηση για το αν θα άφηνε τη Σταματίνα Τσιμτσιλή για τον Γιώργος Λιάγκας, ο Δήμος Βερύκιος απάντησε με μια χαρακτηριστική τοποθέτηση, μιλώντας για τη μακρόχρονη σχέση του με τον σταθμό και τον Γιώργος Παπαδάκης.
Στο ίδιο πλαίσιο σχολίασε και τις δηλώσεις του Νίκος Μουτσινάς για την τηλεόραση, αλλά και τις υψηλές αμοιβές στον χώρο, ενώ στάθηκε και στην πιθανή επιστροφή της Ελένη Μενεγάκη.
Όπως είπε χαρακτηριστικά:
«Πιστεύω ότι η Ελένη Μενεγάκη ποτέ δεν έβγαλε από το μυαλό της ότι ο ΑΝΤ1 ήταν το σπίτι της».
Στο τέλος, ο Δήμος Βερύκιος έδωσε την αίσθηση ενός ανθρώπου που γνωρίζει καλά το τηλεοπτικό παρασκήνιο και δεν φοβάται να μιλήσει ανοιχτά, ακόμη κι όταν τα λόγια του ενοχλούν. Γιατί, όπως ο ίδιος υπενθύμισε, στην τηλεόραση τίποτα δεν είναι δεδομένο.
