Σία Κοσιώνη: Φήμες για εξιτήριο, αλλά παραμένει στο νοσοκομείο

3
Φεβρουάριος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η Σία Κοσιώνη συνεχίζει να δίνει τη δική της μάχη, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, μετά τη σοβαρή περιπέτεια υγείας που την οδήγησε ακόμη και στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.



Παρά τα δημοσιεύματα που έκαναν λόγο για «αθόρυβο» εξιτήριο, η πραγματικότητα είναι διαφορετική,  η παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του ΣΚΑΪ παραμένει νοσηλευόμενη και ακολουθεί το πρόγραμμα ανάρρωσης που της έχουν συστήσει οι γιατροί.

Η κατάσταση της υγείας της παρουσιάζει βελτίωση, ωστόσο ο δρόμος μέχρι την πλήρη επιστροφή στην καθημερινότητα δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη.

Τι μετέδωσε η «Super Κατερίνα» για την κατάστασή της

Το πρωί της Δευτέρας 2 Φεβρουαρίου, μέσα από την εκπομπή Super Κατερίνα, η δημοσιογράφος Έλενα Πολυκάρπου μετέφερε νεότερες πληροφορίες για την πορεία της υγείας της Σίας Κοσιώνη.

Όπως ανέφερε, επικοινώνησε προσωπικά μαζί της και η ίδια της είπε πως είναι σαφώς καλύτερα, ελπίζοντας αν όλα εξελιχθούν ομαλά να πάρει εξιτήριο μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Η βελτίωση είναι εμφανής, ωστόσο οι γιατροί παραμένουν ιδιαίτερα προσεκτικοί μετά τη νοσηλεία της στην Εντατική.

Η παρέμβαση από «Το Πρωινό» και οι φήμες για εξιτήριο

Στο πλατό της εκπομπής Το Πρωινό, ο Γιώργος Λιάγκας και ο δημοσιογράφος Τάσος Τεργιάκης ξεκαθάρισαν το τοπίο γύρω από τις φήμες που κυκλοφόρησαν τις τελευταίες ημέρες.

«Δεν βγήκε τελικά η Σία από το νοσοκομείο, έχει δρόμο ακόμα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Τάσος Τεργιάκης. Από την πλευρά του, ο Γιώργος Λιάγκας στάθηκε περισσότερο στην ανθρώπινη διάσταση της υπόθεσης, λέγοντας:
«Μακάρι η γυναίκα να το ξεπεράσει γρήγορα και να επιστρέψει στην οικογένειά της, τα παιδιά της. Ακούστηκαν κάποιες φήμες ότι πήρε εξιτήριο, αλλά δεν ισχύουν».

Ο Τάσος Τεργιάκης πρόσθεσε ακόμη πως, σύμφωνα με τις πληροφορίες του, η επιστροφή στο σπίτι θα χρειαστεί χρόνο και δεν θα γίνει βιαστικά.

Το πρώτο μήνυμα της Σίας Κοσιώνη μετά τη ΜΕΘ

Την Κυριακή 1 Φεβρουαρίου, η Σία Κοσιώνη έσπασε τη σιωπή της με μια λιτή αλλά φορτισμένη ανάρτηση, την πρώτη μετά τη σοβαρή δοκιμασία και τη νοσηλεία της στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.

Σε φωτογραφία που ανέβασε, έγραψε τη φράση: «Ο Ιανουάριος ήταν μια δύσκολη χρονιά, αλλά τα καταφέραμε». Ένα μήνυμα που αποτύπωσε με απλότητα τόσο τη δυσκολία της περιόδου όσο και την αισιοδοξία για τη συνέχεια.


Πώς ξεκίνησε η περιπέτεια υγείας

Υπενθυμίζεται ότι η δημοσιογράφος ένιωσε έντονη αδιαθεσία και προβλήματα στην αναπνοή, γεγονός που την υποχρέωσε να απουσιάσει από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ την Πέμπτη 22 Ιανουαρίου. Η κατάσταση κρίθηκε σοβαρή και κρίθηκε αναγκαία η εισαγωγή της στη ΜΕΘ για λίγα 24ωρα, προκειμένου να σταθεροποιηθεί.

Σήμερα, νοσηλεύεται σε ιδιωτικό νοσοκομείο, ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες των γιατρών και μετρώντας αντίστροφα για την επιστροφή στο σπίτι και στην οικογένειά της.

Η επόμενη μέρα με προσοχή και αισιοδοξία

Η Σία Κοσιώνη βρίσκεται σε φάση ανάρρωσης και, παρά τη βελτίωση, όλα δείχνουν πως η επιστροφή της θα γίνει μόνο όταν υπάρξει απόλυτη ιατρική ασφάλεια. Το σημαντικό είναι ότι η εικόνα της υγείας της βελτιώνεται σταθερά, με την ίδια να παραμένει ψύχραιμη και αισιόδοξη, μακριά από υπερβολές και δημόσιες δηλώσεις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Ιστορική «ανταρσία» στις ΗΠΑ: Η Γερουσία άδειασε τον Τραμπ και ψηφίσε το τέλος του πολέμου με το Ιράν

Σε ένα ηχηρό και πρωτοφανές δικομματικό ράπισμα κατά του…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ