Χαμός στο J2US: O Gio Kay τραγουδά “Της γερακίνας γιος” – “Άστραψε και βρόντηξε” η Γαρμπή, η Δήμου τον «άδειασε»

22
Φεβρουάριος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ένταση και αιχμές σημάδεψαν το τελευταίο live του J2US, όταν η κριτική της Ελένης Δήμου στην εμφάνιση του Gio Kay προκάλεσε αντίδραση από τον διαγωνιζόμενο και την άμεση παρέμβαση της Καίτης Γαρμπή.




Η κριτής δεν έκρυψε την ενόχλησή της, τονίζοντας ότι η στάση του απέναντι στη συνάδελφό της ήταν «κάπως ειρωνική».

Το βράδυ του Σαββάτου 21 Φεβρουαρίου, ο πρώην παίκτης του Survivor ανέβηκε στη σκηνή του Just The 2 of Us μαζί με την Αγγελική Ηλιάδη και ερμήνευσαν το «Γερακίνας γιος». Η επιλογή του τραγουδιού και η απόδοσή του, ωστόσο, δεν ενθουσίασαν την Ελένη Δήμου.

Καίτη Γαρμπή σε Gio Kay: "Την αντιμετωπίζετε κάπως ειρωνικά" - Η ένταση με την Ελένη Δήμου στο J2US (Βίντεο)

«Δεν ήταν καλή η στιγμή»

Η τραγουδίστρια τοποθετήθηκε ξεκάθαρα: «Δεν ήταν καλό βρε παιδιά, δεν φτάνει το να έχουμε μνήμες. Θέλει και λίγο σεβασμό. Είναι Τσιτσάνης, είναι ένα συγκινητικό τραγούδι. Δεν ήταν καλή η στιγμή».

Ο Gio Kay αντέδρασε λέγοντας: «Εγώ σαν Ελληνοαμερικάνος νιώθω πολύ περήφανος που το είπα και νιώθω σαν να είναι η κατάλληλη στιγμή τώρα».

Η Ελένη Δήμου συνέχισε στην ίδια γραμμή: «Δεν φτάνει να νιώθεις περήφανος επειδή είπες ένα ελληνικό τραγούδι. Χρειάζεται να είναι κανείς περήφανος όταν το λέει και σωστά, και ας μην είναι τραγουδιστής. Συγγνώμη. Θεωρώ ότι δεν ήταν καλή στιγμή».

Ο διαγωνιζόμενος επέμεινε: «Στη ζωή μου τώρα, δεν κατάλαβα. Τι εννοείτε δεν ήταν καλή στιγμή;», με την κριτή να απαντά: «Ίσως αργότερα στο παιχνίδι να ήταν καλύτερα. Αυτή τη στιγμή, για το συγκεκριμένο τραγούδι, που είναι σπουδαίο από έναν σπουδαίο δημιουργό. Όταν μελετήσετε περισσότερο και όταν… δεν φτάνει να κάνετε μια γυροβολιά, αλλά να μπείτε πιο βαθιά μέσα στο τραγούδι, για μένα».

Just the 2 of Us: «Άστραψε και βρόντηξε» η Γαρμπή στον Gio Kay - «Οι άνθρωποι που είμαστε εδώ, δεν είμαστε τυχαίοι»

Η παρέμβαση της Καίτης Γαρμπή

Η στάση του Gio Kay δεν πέρασε απαρατήρητη από την Καίτη Γαρμπή, η οποία πήρε τον λόγο και του έκανε σαφή παρατήρηση: «Μου έκανε εντύπωση η αντίδραση σας, μας ακούτε κάπως περίεργα. Νομίζω δεν δέχεστε την κακή κριτική και οι άνθρωποι που είμαστε εδώ δεν είμαστε τυχαίοι. Μιλάει δηλαδή η κυρία Δήμου και την αντιμετωπίζετε κάπως ειρωνικά. Κάνουμε μια δουλειά εμείς εδώ και αντιδράτε».

Ο Gio Kay απάντησε προσπαθώντας να χαμηλώσει τους τόνους: «Εγώ απλώς περνάω καλά. Δεν είναι τόσο σοβαρό. Σας ακούω και σας νιώθω 100%, απλά είναι το αμερικάνικο στυλ. Σας παίρνω τέρμα σοβαρά, απλώς περνάω καλά».

Η σκηνή έκλεισε με εμφανή αμηχανία στο πλατό, με το live να συνεχίζεται, αλλά την ένταση να έχει ήδη δώσει το δικό της στίγμα στο βράδυ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ