Στον Ντέμη Νικολαΐδη έδωσε συνέντευξη ο Αντώνης Κανάκης, ο οποίος μεταξύ άλλων μίλησε για την απώλεια του πατέρα του, αλλά και για τα παιδιά του.
«Όταν έχασα τον μπαμπά μου, αποτραβήχτηκα από πολλά πράγματα, έχασα την όρεξή μου, έπαθα μια μικρή κατάθλιψη. Μερικές φορές αυτό μπορεί να είναι και αφύπνιση… Ο θάνατος του μπαμπά μου και η ζωή των παιδιών μου με άλλαξαν πολύ. Στο μυαλό μου στριφογυρνάει συνεχώς το πώς θα βιώσουν τα παιδιά μου τη δική μου απώλεια», είπε αρχικά ο Αντώνης Κανάκης.
Και πρόσθεσε: «Βγήκαμε πρώτη φορά στην τηλεόραση με το Comfuzio το 1996, είναι 30 χρόνια! Νιώθω κουρασμένος ψυχολογικά τα τελευταία χρόνια από τη μαυρίλα και την τοξικότητα που μας περικυκλώνει. Έχω εσωτερικό προβληματισμό για το αν πρέπει να συνεχίσω την τηλεόραση, σκέφτομαι… τι νόημα έχει; Δεν κάνω επαγγελματικά σχέδια για το μέλλον. Με ενδιαφέρει πώς θα κάνω πιο όμορφη και υγιή τη ζωή μου σε προσωπικό επίπεδο».
