Παναγιώτης Στάθης για θάνατο Γιώργου Παπαδάκη: «Ήταν μεγάλο συναισθηματικό ζήτημα»

27
Μάρτιος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Για την απώλεια του Γιώργου Παπαδάκη μίλησε ο παρουσιαστής του «Καλημέρα Ελλάδα», Παναγιώτης Στάθης.

«Είναι μια δύσκολη χρονιά γενικώς. μεταβατική, με πολλές ανατροπές, δυσκολίες, πολλά σκαμπανεβάσματα. Η αλήθεια είναι ότι, η φετινή χρονιά είχε πολλές δυσκολίες, και συναισθηματικές δυσκολίες. Μεγάλο ζήτημα η φυγή του Γιώργου Παπαδάκη συναισθηματικά για όλο τον οργανισμό και για την εκπομπή.

Γενικά, επειδή είναι μια περίοδος μετάβασης, με την έννοια ότι προσπαθήσαμε να δώσουμε έναν άλλο τόνο σε μια εδραιωμένη εκπομπή στην ελληνική τηλεόραση, όλο αυτό το εγχείρημα εμπειριέχει πάρα πολλή δυσκολία. Αλλά, δεν είμαστε για τα εύκολα, είμαστε για τα δύσκολα. Παράγουμε ένα προϊόν, κάνουμε μια εκπομπή, που βγαίνοντας από εκεί εγώ είμαι ευχαριστημένος. Για όποιον έχει κάνει τηλεόραση, αυτό είναι το κεντρικό ζήτημα» είπε ο Παναγιώτης Στάθης.

Ο παρουσιαστής αναφέρθηκε και στην πρόωρη λήξη συνεργασίας του με την Άννα Λιβαθυνού: «Είμαι στην τηλεόραση 35 χρόνια. Πάντα υπάρχουν ανατροπές, δυσκολίες, τα πάνω και τα κάτω. Οι ανατροπές είναι πάντα σε κάθε περίπτωση, είναι δύσκολο πράγμα. Αυτές οι αποφάσεις λαμβάνονται προφανώς για να παραχθεί κάτι καλύτερο ή με άλλο τρόπο. Αλλά σίγουρα είναι δύσκολες καταστάσεις, δεν είναι εύκολες».

Για τον νέο συμπαρουσιαστή του, Στέφανο Σίσκο είπε: «Με τον Στέφανο έχουμε μια εμφανή χημεία. Νομίζω ότι κουμπώνουμε πολύ στον αέρα και αυτό περνάει στον κόσμο. Πέρα από πολύ καλό παιδί, είναι και ένας πολύ έμπειρος δημοσιογράφος. Δεν έχουμε κάνει συζητήσεις για του χρόνου. Φαντάζομαι μετά το Πάσχα θα μιλήσουμε γι’ αυτά».

Κυριάκος Μητσοτάκης: Μέσα στην επόμενη διετία ο πρώτος Έλληνας αστροναύτης – 350 εκατ. ευρώ για τη διαστημική πολιτική

Τη βεβαιότητα ότι η Ελλάδα έχει πραγματοποιήσει «σημαντικά βήματα,…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ