Η δημοφιλής τραγουδίστρια Josephine βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Πρωινό» τη Δευτέρα 30 Μαρτίου, όπου μίλησε ανοιχτά για τη σχέση της με τον Νίνο. Με αφορμή το νέο τους ντουέτο με τίτλο «Τι κάνεις;» από τη Heaven Music, αποκάλυψε παρασκηνιακές λεπτομέρειες για τον χωρισμό τους, την περίοδο της μοναξιάς και την προσπάθεια που κατέβαλε η ίδια για να είναι ξανά μαζί.
Η Josephine παραδέχτηκε με ειλικρίνεια πως η ίδια έφερε ευθύνη για την κρίση στη σχέση τους, η οποία οδήγησε σε έναν χωρισμό διάρκειας οκτώ μηνών. Εξήγησε πως οι έντονοι ρυθμοί της εργασίας της την είχαν κάνει απότομη, γεγονός που την οδήγησε στο να κάνει ψυχανάλυση για να βρει ξανά τις ισορροπίες της. Αν και χώρισαν τον Αύγουστο, η τραγουδίστρια έκανε το πρώτο βήμα το Πάσχα. Όπως ανέφερε, πήγε και τον βρήκε σε μια πλατεία όπου βρισκόταν με φίλους του, λέγοντάς του πως είναι φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλον. Αποκάλυψε επίσης πως έκλαιγε συχνά όσο ήταν χώρια, ειδικά την Πρωτοχρονιά όταν περίμενε ένα τηλεφώνημα που δεν ήρθε ποτέ.
Πλέον το ζευγάρι μένει μαζί και η σχέση τους φαίνεται να έχει περάσει σε ένα πιο ώριμο στάδιο. Η Josephine δήλωσε πως της αρέσει ο σύντροφός της να έχει τον πρώτο λόγο στη σχέση, τονίζοντας πως απολαμβάνει τους παραδοσιακούς ρόλους μέσα στο σπίτι. Έχει γνωρίσει τα παιδιά του Νίνο από τον γάμο του με τη Χρυσή Βαρδινογιάννη και ανέφερε πως διατηρούν άριστες σχέσεις, χαρακτηρίζοντάς τον μάλιστα ως «τρομερό μπαμπά». Αν και εξέφρασε την επιθυμία να αποκτήσει κάποια στιγμή παιδί, σημείωσε πως ο γάμος ως τυπική διαδικασία δεν είναι κάτι που την απασχολεί άμεσα, εστιάζοντας περισσότερο στην κοινή τους ευτυχία και στον έρωτά τους.
Το κοινό τους τραγούδι «Τι κάνεις;» γεννήθηκε μέσα από την ίδια τους την ιστορία, καθώς η Josephine συγκινήθηκε αμέσως μόλις άκουσε τους στίχους που είχε γράψει ο Νίνο στο σπίτι τους.
