Μαρινέλλα: Η ανιψιά του Στέλιου Καζαντζίδη συγκίνησε τον Γιώργο Λιάγκα, «γαμ… το συγκινήθηκα»

31
Μάρτιος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Πλήθος κόσμου βρίσκεται από νωρίς στη Μητρόπολη, για να αποχαιρετήσει την Μαρινέλλα.

Στην κάμερα της εκπομπής «Το Πρωινό» η ανιψιά του Στέλιου Καζαντζίδη, Ταβιθά.

«Η Μαρινέλλα είναι θεία μου και θα παραμείνει για πάντα η θεία μου. Νιώθω σαν να ορφάνεψα άλλη μία φορά, όπως έχασα τότε τον θείο μου, το ίδιο νιώθω και για τη θεία Κυριακή. Γιατί για μένα είναι η θεία Κυριακή. Ήταν ένας άγγελος, ένας άνθρωπος ατόφιος, ένα διαμάντι.

Αγαπούσε όλο τον κόσμο, έλεγε πάντα μια καλή κουβέντα για όλους. Για μένα είναι μεγάλη η απώλειά της. Ήρθα να την αποχαιρετήσω… Τη θεωρούσα κοντά μου, τη θεωρούσα δικό μου άνθρωπο και θα τη θεωρώ μέχρι και την τελευταία μου πνοή», είπε η Ταβιθά.

«Με συγκινεί η συγκίνησή σου… Εμένα δεν ήταν συγγενής μου η Μαρινέλλα, την αγαπούσα σαν Μαρινέλλα και σαν άνθρωπος που είχα την τύχη να τη γνωρίσω», της είπε ο Γιώργος Λιάγκας.

«Με συγκίνησε το κορίτσι αυτό. Είναι πρώτη φορά που μου έβγαλε άνθρωπος σήμερα συναίσθημα. Γαμ… το, συγκινήθηκα», είπε στους συνεργάτες του.

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ