Για όλους και για όλα μίλησε η Ντέπυ Γκολεμά σε μια αποκλειστική συνέντευξη που έδωσε στην εκπομπή “Super Κατερίνα”.
«Συνήθως όταν κάνεις υψηλές τηλεθεάσεις, είσαι πιο εύκολος στην κριτική. Εγώ δεν είμαι της άποψης ότι, ντε και καλά, όλοι πρέπει να κρίνονται και όλα αυτά, όπως με τη φίλη μου την Πόπη (Διαμαντάκου), την οποία αγαπώ πολύ. Τώρα πέφτουμε σαν τα κοράκια ας πούμε όλοι πάνω για να πούμε τι; Αν μας άρεσε ένα τηλεπαιχνίδι; Το θεωρώ πραγματικά πολύ φθηνό. Δηλαδή, έτσι δείχνουμε και τη γύμνια της τηλεόρασης, όταν δεν ασχολούμαστε με πιο βαθιά πράγματα», ανέφερε αρχικά.
«Δεν μ’ αρέσουν αυτές οι επαναλήψεις παρελθόντων ετών. Βρίσκω ότι η τηλεόραση δεν έχει όραμα, δεν έχει φαντασία. Η Μαρία Μπακοδήμου δεν αδικείται με το να επιστρέψει στην τηλεόραση και η ανάγκη ενός ανθρώπου να κάνει μία δουλειά είναι σεβαστή. Εμείς δεν πρέπει να είμαστε τόσο τσεκουράτοι. Δηλαδή, υπάρχει τόση λάμψη στην τηλεόραση, ώστε μας πείραξε η Μπακοδήμου; Μας πειράζουν τα προϊόντα που παρουσιάζει.
Ο Δημήτρης Οικονόμου και ο Άκης Παυλόπουλος δεν μου αρέσουν, δεν τους βλέπω. Ο Άρης Πορτοσάλτε και η Μαρία Αναστασοπούλου δεν είναι του γούστου μου. […] Τον Σάκη Τανιμανίδη ελάχιστα τον έχω δει σε διάφορα περάσματα που έχει κάνει στην τηλεόραση, τα οποία δεν τα θεωρώ και πετυχημένα, να σου πω την αλήθεια», σχολίασε η Ντέπυ Γκολεμά στη συνέχεια ξεχωρίζοντας τον Χρήστο Φερεντίνο.
