Η Τήνος, το αγαπημένο νησί του Γιώργου Λιάγκα, θα είναι ο φετινός πασχαλινός προορισμός για τον παρουσιαστή και τη σύντροφό του, Μαρία Αντωνά. Το ζευγάρι, που διανύει μια από τις πιο όμορφες περιόδους της σχέσης του, επέλεξε το «νησί της Μεγαλόχαρης» για να γιορτάσει τις άγιες ημέρες, με την ίδια τη Μαρία Αντωνά να αποκαλύπτει τα σχέδιά τους στον «αέρα» της εκπομπής «Σαββατοκύριακο παρέα» την Κυριακή 5 Απριλίου 2026.
Η «ψυχική σύνδεση» της Μαρίας Αντωνά
Η γνωστή δημοσιογράφος εξέφρασε τον ενθουσιασμό της για το ταξίδι, σημειώνοντας πως είναι η πρώτη φορά που θα βιώσει το Πάσχα στο συγκεκριμένο νησί.
«Πραγματικά ανυπομονώ πολύ γιατί έχω και μια ιδιαίτερη ψυχική σύνδεση με την Παναγιά της Τήνου. Οπότε, χαίρομαι πολύ», δήλωσε χαρακτηριστικά, επιβεβαιώνοντας πως θα ταξιδέψουν με το πλοίο της γραμμής.
Η εντυπωσιακή ανακαίνιση της βίλας Νίκα
Το ζευγάρι αναμένεται να μείνει στη νέα εντυπωσιακή κατοικία του παρουσιαστή στα Κιόνια. Δεν πρόκειται για νέα αγορά, αλλά για την ολοκλήρωση μιας ριζικής ανακαίνισης ενός ακινήτου που είχε περιέλθει στα χέρια του Γιώργου Λιάγκα προ διετίας μέσω πλειστηριασμού (έναντι 458.000 ευρώ).
-
Το παρελθόν: Το σπίτι ανήκε στον βιομήχανο Παναγιώτη Νίκα και παρέμενε εγκαταλελειμμένο για πάνω από δέκα χρόνια.
-
Το σήμερα: Μετά από μια επένδυση πολλών χιλιάδων ευρώ, το ερείπιο μεταμορφώθηκε σε μια minimal πολυτελή κατοικία με μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και απέραντη θέα στο γαλάζιο του Αιγαίου και τη Σύρο.
Η Τήνος αποτελεί εδώ και χρόνια το ησυχαστήριο του Γιώργου Λιάγκα, καθώς διαθέτει ακόμη μία εξοχική κατοικία με πισίνα και ιδιωτική παραλία, όπου περνά τα καλοκαίρια με τους γιους του. Ωστόσο, η νέα εντυπωσιακή ανακαίνιση στα Κιόνια έχει τροφοδοτήσει φήμες στο νησί ότι ο παρουσιαστής εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο περαιτέρω επενδύσεων στο real estate, εκμεταλλευόμενος την τουριστική άνοδο του νησιού.
