Έπειτα από 11 χρόνια στο πλευρό της Άννας Βίσση, ο κιθαρίστας Κάρλος Πέρεζ ανακοίνωσε μέσω Instagram ότι ολοκληρώνεται η συνεργασία του με την τραγουδίστρια.
Σε ανάρτησή του, ο ίδιος ευχαρίστησε το κοινό για τη στήριξη και την αγάπη που έλαβε όλα αυτά τα χρόνια, τονίζοντας πως βασικός του στόχος ήταν πάντα να δίνει τον καλύτερό του εαυτό, συμβάλλοντας στη λάμψη της τραγουδίστριας.
Όπως έγραψε χαρακτηριστικά:
«Μετά από 11 γεμάτα χρόνια, η συνεργασία μου με την Άννα Βίσση τελειώνει εδώ. Ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας! Πήρα πάρα πολύ αγάπη όλα αυτά τα χρόνια και ελπίζω και εγώ με τη σειρά μου, πάνω από τη σκηνή, να κατάφερα να δώσω άλλη τόση».
View this post on Instagram
View this post on Instagram
