Βίκυ Καγιά: «Δεν μου λείπει η τηλεόραση, έχω στρώσει αλλιώς τη ζωή μου» – Το νέο πλάνο και η απάντηση για το GNTM

Σε μια αποκαλυπτική συνομιλία με τον Γρηγόρη Μπάκα για την εκπομπή «Το Πρωινό» (Μεγάλη Δευτέρα, 6 Απριλίου 2026), η Βίκυ Καγιά εξομολογήθηκε πως η απόστασή της από τη μικρή οθόνη δεν ήταν μια τυχαία επιλογή, αλλά μια συνειδητή απόφαση να επαναπροσδιορίσει τις προτεραιότητές της.
7
Απρίλιος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

 Με αφοπλιστική ειλικρίνεια, τόνισε πως ο οικογενειακός της προγραμματισμός έχει πλέον άλλη δομή, μακριά από τα εξαντλητικά γυρίσματα του παρελθόντος.

«Μια χαρά είμαι και χωρίς την τηλεόραση»

Η παρουσιάστρια, η οποία τα τελευταία 2,5 χρόνια παραμένει εκτός τηλεοπτικών πλατό, δήλωσε πως πλέον απολαμβάνει την οργάνωση που έχει επιβάλει στη ζωή της:

«Έχω στρώσει αλλιώς τη ζωή μου, έχω πλανάρει αλλιώς τον οικογενειακό μου προγραμματισμό, κάνω τα δικά μου πράγματα, έχω τις πελάτισσές μου, μια χαρά είμαι. Δεν μου λείπει η τηλεόραση», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η ίδια συμπλήρωσε πως απολαμβάνει πλέον μόνο τις guest εμφανίσεις (όπως αυτή στο The Voice ή σε podcasts), καθώς της επιτρέπουν να διατηρεί την επαφή με το κοινό χωρίς τη δέσμευση ενός μόνιμου project. «Ψέματα δεν μπορώ να σας πω, τώρα μου αρέσει που κάπως έχω οργανώσει τη ζωή μου», πρόσθεσε με χαμόγελο.

Η Μπέττυ Μαγγίρα και το GNTM

Φυσικά, η συζήτηση δεν θα μπορούσε να μην πάει στο ενδεχόμενο επιστροφής του GNTM και τις φήμες που θέλουν την Μπέττυ Μαγγίρα να αναλαμβάνει ρόλο στο reality μόδας:

  • Η Άποψή της: «Εμένα πάντα η Μπέττυ μου φαίνεται μια υπέροχη ιδέα! Το θέμα είναι τι θέλει η ίδια να κάνει, και της εύχομαι να κάνει το καλύτερο για αυτήν», σχολίασε η Βίκυ Καγιά, δείχνοντας πως δεν έχει κανένα «κόλλημα» με τη διαδοχή της σε ένα φορμάτ που ταυτίστηκε μαζί της.

  • Το Μέλλον: Παρόλο που δήλωσε πως θα επέστρεφε σε ένα σόου μόδας αν οι συνθήκες ήταν οι κατάλληλες, ξεκαθάρισε πως δεν κάνει πισωγυρίσματα αν δεν υπάρχει κάτι που να την εκφράζει απόλυτα στο σήμερα.

Μια δύσκολη συναισθηματικά χρονιά

Η Βίκυ Καγιά δεν έκρυψε πως το Πάσχα είναι μια δύσκολη περίοδος για εκείνη, καθώς η απώλεια του πατέρα της παραμένει μια ανοιχτή πληγή. «Ο μπαμπάς μου ήταν μεγάλος ψήστης, μεγάλος μάστορας. Για εμένα κάθε Πάσχα και Χριστούγεννα είναι χειρότερα», είπε συγκινημένη, αναφέροντας πως η οικογένειά της πέρασε μια χρονιά με διάφορα θέματα υγείας και προκλήσεις.

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ