Εκδήλωση για τον έναν χρόνο από τον θάνατό της Καίτης Κωνσταντίνου πραγματοποιήθηκε στη γενέτειρα της με τον Μιχάλη Ρέππα να λυγίζει στην ομιλία του.
«Η Καίτη δεν μιλούσε, εκφραζόταν χωρίς λέξεις και κυρίως άκουγε. Μας έδενε μια σιωπηλή φιλία και δεν της είπα ποτέ πόσο την εκτιμούσα και πόσο ψηλά την είχα για την εχεμύθεια και την ακεραιότητά της», είπε ο Μιχάλης Ρέππας και ξέσπασε σε δάκρυα.
