Την περιπέτεια υγείας που πέρασε πριν από λίγες ημέρες αποκάλυψε η Μάγδα Τσαγγάνη, στην εκπομπή Πρωινό του ΑΝΤ1. Το περιστατικό συνέβη στο εξοχικό της στην Αίγινα.
«Χειρουργήθηκα, πήγαν όλα καλά. Ενώ δεν κουνούσα κάτω το πόδι μου, τώρα το κουνάω από την πρώτη μέρα, από τις πρώτες ώρες. Αλλά εξετάσεις και κόντρα εξετάσεις. Πονάω πάρα πολύ. Μου δίνουν παυσίπονα. Αποφεύγω να σηκώνομαι, μου κάνουν και αντιπηκτικές ενέσεις. Νομίζω ότι ζω στην κόλαση.
Δεν έβρισκαν μία – δύο φλέβες και κάποια στιγμή λέω “Άγιε Νεκτάριε ελέησον με”. Τακ, η φλέβα έτοιμη. Ο άλλος μπορεί να πει σύμπτωση, σύμπτωση… Εμείς που κρατάμε από την Αίγινα μας βοηθάει, τον έχουμε παντού. Στις τσάντες μας, στα σπίτια μας, παντού εικόνες του Αγίου Νεκταρίου. Τον έχουμε σαν δικό μας άνθρωπο».
