Στην εκπομπή «Σήμερα» του ΣΚΑΪ μίλησε η Άννα Κανδαράκη για την πρόσβαση των ανηλίκων κάτω των 15 ετών στα social media, αποκαλύπτοντας ότι έπεσε και η ίδια θύμα hacking.
«Πριν από κάποιο χρονικό διάστημα, περίπου δέκα μέρες, χάκαραν και τους δικούς μου λογαριασμούς στα κοινωνικά δίκτυα,. Ήταν μάλιστα ένας πολύ μεγάλος λογαριασμός, ήταν μέρος της δουλειάς μου και θα σας είμαι ειλικρινής, αποσυντονίστηκα. Αποσυντονίστηκα.
Μπήκα σε μία διαδικασία να δω τι ακριβώς έχει γίνει, κατάλαβα ότι είναι κάτι το οποίο δεν μου ανήκει, παρόλο που έχει πολλά κομμάτια δικά μου μέσα, και μπήκα στο ενδιάμεσο να δω τι μπορώ να κάνω μέχρι αν θα μπορέσω να ανακτήσω τον λογαριασμό. Σκεφτόμουν ότι αποσυντονίστηκα εγώ, που είμαι ενήλικη, που δεν είναι εντελώς η δουλειά μου, που έχω χτίσει μία ταυτότητα.
Σκέφτομαι λοιπόν ένα παιδί το οποίο είναι κάτω από 18, που ακόμα δεν έχει αναπτυχθεί ο εγκέφαλός του προκειμένου να μπορεί να καταλάβει πού βρίσκεται, που η ταυτότητά του είναι ρευστή, που το κομμάτι της αποδοχής και της κοινωνικότητας είναι τόσο πολύ ευαίσθητο και εύθραυστο, πόσο πολύ μπορεί να επηρεαστεί μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα», ανέφερε η γνωστή ψυχολόγος.
