Δύσκολες στιγμές εξακολουθεί να βιώνει ο Σταύρος Φλώρος, παίκτης του Survivor, μετά το σοβαρό ατύχημα που είχε σαν αποτέλεσμα να ακρωτηριαστεί το αριστερό του πόδι.
Στην πρώτη φωτογραφία μέσα από το νοσοκομείο που δημοσίευσε συμπαίκτρια του από την βιντεοκλήση που είχαν, φαίνεται εξαντλημένος αλλά χαμογελάει.
Οι δυο τους μίλησαν το βράδυ της Πέμπτης 14 Μαΐου.
Λίγες ώρες αργότερα, η Μαντίσα μοιράστηκε στα social media μια κοινή τους φωτογραφία, γράφοντας με τρυφερότητα: «Χαμογελάρα μου», συνοδεύοντας την ανάρτησή της με καρδιές.
Στο πλευρό του βρίσκεται διαρκώς η οικογένειά του και κυρίως η αδελφή του.
