Σε κλίμα βαθιάς οδύνης είπαν το τελευταίο αντίο σήμερα το πρωί συγγενείς και φίλοι στη Γωγώ Ματροκώστα. Η πιο δύσκολη στιγμή για την οικογένειά της γράφτηκε όταν έφτασετο φέρετρο με την σορό της στην εκκλησία στην εκκλησία για την εξόδιο ακολουθία.
Το λευκό φέρετρο συγκλόνισε τους παρευρισκόμενους, με τη μητέρα της να λυγίζει μπροστά στον αβάσταχτο πόνο της απώλειας. «Λουλούδι μου, αστέρι μου σε φέρανε», ακούστηκε να φωνάζει σπαρακτικά. Ο σύζυγός της, Τραϊανός Δέλλας, έφτασε στην εκκλησία συντετριμμένος, κρατώντας από το χέρι τη 17χρονη κόρη τους, Βικτώρια.
Ο Τραϊανός Δέλλας συγκλόνισε κατά τη διάρκεια του επικηδείου του, αποχαιρετώντας τη σύζυγό του με τα λόγια: «Ξεκουράσου αγάπη μου, να είσαι σίγουρη ότι πάλι εσένα θα ερωτευόμουν».
Στο πλευρό της οικογένειας βρέθηκαν πολλοί φίλοι και συνεργάτες. Ανάμεσά τους ο Αντώνης Ρέμος με την Υβόννη Μπόσνιακ, η Ιωάννα Λίλη, η Κρίστι Κρανά, καθώς και οι πρώην συμπαίκτες του Δέλλα από την Εθνική ομάδα (Νικοπολίδης, Φύσσας, Σεϊταρίδης, Μπασινάς, Κατσουράνης, Νικολαΐδης).
«Η σορός της Γωγώς έφτασε εδώ στην εκκλησία, συνοδευόμενη από τον άντρα της, τον Τραϊανό Δέλλα. Σπαρακτική φιγούρα η μητέρα της, η οποία κατά την είσοδο της σορού στην εκκλησία φώναζε “καλώς το λουλούδι μου, άγγελέ μου, αστέρι του ουρανού, πέτα ψηλά”. Ήταν μια φιγούρα που μας συγκλόνισε όλους εδώ στην εκκλησία», ανέφερε η ρεπόρτερ Βασιλική Μπασιούρη στον αέρα του Mega.
