Πρόεδρος ΙΝΚΑ για ακρίβεια: Φτάσαμε στο αμήν

11
Νοέμβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

 

Για το μποϊκοτάζ στα προϊόντα των δύο πολυεθνικών εταιρειών στις οποίες επιβλήθηκαν πρόστιμα από το υπουργείο Ανάπτυξης αναφέρθηκε ο Γιώργος Λεχουρίτης, πρόεδρος του Ινστιτούτου Καταναλωτών, καλώντας τον κόσμο να λάβει μέρος στην πρωτοβουλία που θα διαρκέσει από τις 13 έως τις 19 Νοεμβρίου.

«Φτάσαμε στο αμήν. Δεν έχουμε άλλα περιθώρια ως καταναλωτές να αντιδράσουμε. Η αφορμή δόθηκε με την τιμωρία των δύο εταιρειών, γιατί περί τιμωρίας πρόκειται» ανέφερε ο κ. Λεχουρίτης μιλώντας στην εκπομπή «Σαββατοκύριακο από τις 6» για την ακρίβεια και την αισχοκέρδεια στις τιμές βασικών ειδών.

Όπως είπε, «άνοιξε πλέον ο ασκός του Αιόλου και πάμε στην κατεύθυνση επαναλαμβανόμενων μποϊκοτάζ. Σε πρώτη φάση από Δευτέρα 13 του μηνός Νοεμβρίου μέχρι και την Κυριακή 19 Νοεμβρίου να μποϋκοτάρουμε τα προϊόντα αυτών των δύο μεγάλων εταιρειών». Και όπως είπε αυτή η πρωτοβουλία είναι μόνο η αρχή.

Σύμφωνα με τον κ. Λεχουρίτη θα πρέπει οι καταναλωτές να γνωρίζουν ποιες είναι οι εταιρείες και τα προϊόντα που εντόπισε το υπουργείο Ανάπτυξης, καταλογίζοντας τα ανάλογα πρόστιμα.

Πρέπει το υπουργείο να ανακοινώσει τα προϊόντα στα οποία υπήρχε αισχροκέρδεια

«Το υπουργείο θα πρέπει να ανακοινώσει ποια είναι τα προϊόντα. Εμείς δεν μπορούμε να τα ανακοινώσουμε γιατί υπάρχει απαγορευτικό. Όπως φρόντισε το Υπουργείο και είπε τις δύο εταιρείες έτσι και εμείς μποϋκοτάρουμε τα προϊόντα των δύο εταιρειών» σημείωσε ο πρόεδρος του ΙΝΚΑ.

«Η χώρα δεν είναι μπανανία και μπράβο στον πρωθυπουργό, ο οποίος τόλμησε και είπε να μη θεωρήσουν οι πολυεθνικές ότι μπορούν να διαφεντεύουν και να κάνουν ότι θέλουν. Δεν αντέχει άλλο με την ακρίβεια ο καταναλωτής όταν το λάδι έχει φτάσει 15 ευρώ» είπε χαρακτηριστικά.

Ερωτηθείς για το εάν υπάρχει καρτέλ σε συγκεκριμένα είδη ο κ. Λεχουρίτης αναφέρθηκε στις εναρμονισμένες πρακτικές που παρουσιάζονται όχι μόνο στα τρόφιμα αλλά και σε άλλες κατηγορίες, όπως η κινητή τηλεφωνία.

Σχολιάζοντας το ύψος των προστίμων τα χαρακτήρισε ως σταγόνα στον ωκεανό σε σχέση με τα έσοδα που αποκόμισαν όλο το προηγούμενο διάστημα οι εταιρείες που «πιάστηκαν» να κερδοσκοπούν.

«Στόχος του μποϊκοτάζ είναι να ξεκινήσουν να πέφτουν οι τιμές όπως συμβαίνει στη Γερμανία. Δεν γίνεται ένα γερμανικό προϊόν στην Ελλάδα να πωλείται τρεις φορές επάνω απ ό,τι αντίστοιχα στη Γερμανία. Δεν γίνεται τα 200 γρ. φέτα στην Ιρλανδία να κοστίζει 1 ευρώ και στην Ελλάδα 3,60 ευρώ» είπε ο κ. Λεχουρίτης καταλήγοντας με την ακόλουθη προειδοποίηση: «Το μποϊκοτάζ δεν θα τελειώσει στις 19 του μηνός Νοεμβρίου εάν οι εταιρείες δεν ξεκινήσουν να ρίχνουν τις τιμές και όχι σε ποσοστό 5% ή 10% έκπτωση».

Στο Καλέντζι Αχαΐας το ΠΑΣΟΚ: Εκδήλωση για τα 30 χρόνια από την απώλεια του Ανδρέα Παπανδρέου

Σε κλίμα βαθιάς πολιτικής συγκίνησης και με το βλέμμα…

Μουντιάλ 2026: «Ελβετικό ρολόι» στο Βανκούβερ – Πρώτη στον όμιλο με σόου Μανζάμπι

Η Ελβετία επιβεβαίωσε την εξαιρετική της αγωνιστική κατάσταση και…

Στη βασιλική οικογένεια του Κατάρ η θρυλική «Βίλα Τσερτόζα» του Μπερλουσκόνι

Μια από τις πιο διάσημες, πολυτελείς και ιστορικές επαύλεις…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ