Την 1 Δεκεμβρίου θα ανακοινώσουν οι εταιρείες παραχώρησης την νέα εμπορική πολιτική για τα διόδια που θα εφαρμοστούν σε όλο το εθνικό οδικό δίκτυο πλην της Αττικής Οδού. Υπουργείο Υποδομών και εταιρείες είχαν την Παρασκευή συνάντηση προκειμένου να οριστικοποιηθεί το ύψος των αυξήσεων που αναμένεται να είναι μονοψήφιο και να κλείσει η εκκρεμότητα της αναπροσαρμογής των διοδίων που αποτελούσε αγκάθι στις διαπραγματεύσεις μεταξύ των δύο πλευρών.
Τις επόμενες μέρες, οι εταιρείες θα ενημερώσουν τις δανείστριες τράπεζες για την συμφωνία που επιτεύχθηκε με το υπουργείο και αμέσως μετά θα ανακοινώσουν τις νέες τιμές,
Σύμφωνα με πληροφορίες από την συνάντηση της Παρασκευής 24 Νοεμβρίου φαίνεται να έχει οριστικοποιηθεί ότι οι αυξήσεις θα επιμεριστούν σε τρία έτη, με κούρεμα της ονομαστικής αύξησης από 12% στο 10%. Η πρώτη αύξηση θα τεθεί σε ισχύ από τις αρχές του έτους και μένει να ανακοινωθεί πώς θα μοιραστεί. Πληροφορίες μιλούν για ετήσια αναπροσαρμογή κατά 6% στην οποία θα ενσωματωθεί πιθανώς και η αύξηση του πληθωρισμού του Σεπτεμβρίου που ήταν 1,6% και αφορά στην προβλεπόμενη τιμαριθμική αναπροσαρμογή διοδίων του 2024.
Από 2% συν τον πληθωρισμό κάθε έτους, θα διαμορφωθεί η αύξηση των διοδίων που θα επωμιστούν οι χρήστες για τα έτη 2025 και 2026. Η κατανομή ωστόσο δεν αποκλείεται να διαφοροποιηθεί.
