Μιάμιση ώρα περίπου διήρκεσε η συνάντηση του Ταγίπ Ερντογάν και του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Μέγαρο Μαξίμου.
Κοινές δηλώσεις πραγματοποίησαν ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης και ο πρόεδρος της Τουρκίας.
Στην αρχή της ομιλίας του ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε στις διεθνείς εξελίξεις τονίζοντας τη σημασία των καλών σχέσεων μεταξύ των δύο χωρών.
«Αντιμετωπίσαμε πρωτόγνωρες προκλήσεις που δεν γνωρίζουν σύνορα. Πανδημία, πόλεμο που προκάλεσε κρίσεις, αλλά και καταστροφές. Ταυτόχρονα υπάρχουν και περιφερειακές συγκρούσεις. Οι διμερείς μας σχέσεις γνώρισαν διακυμάνσεις που κάποιες στιγμές τις απείλησαν επικίνδυνα την ασφάλεια και την ειρήνη στην ανατολική Μεσόγειο».
«Η επόμενη φάση του πολιτικού διαλόγου όταν οι συνθήκες ωριμάσουν μπορεί να είναι η προσέγγιση για την οριοθέτηση υφαλοκρηπίδας και ΑΟΖ στο Αιγαίο και στην Ανατολική Μεσόγειο» υπογράμμισε ο πρωθυπουργός
«Είναι εξαιρετικά σημαντικό ότι τους τελευταίους μήνες οι δύο χώρες βαδίζουν σε ένα πιο ήρεμο μονοπάτι. Οι δύο χώρες οφείλουν να ζουν ειρηνικά, να συζητούν με ειλικρίνεια τις διαφορές τους και να βρίσκουν λύσεις», τόνισε και υπενθύμισε τα βήματα που έγιναν από τη συνάντηση των δύο ηγετών στο Βίλνιους, κάνοντας λόγο για παραγωγικό κλίμα.
Ακολουθεί το Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας, ενώ νωρίτερα ολοκληρώθηκαν οι διμερείς επαφές των Ελλήνων και Τούρκων υπουργών που έφτασαν στο Μαξίμου για την πραγματοποίηση του Ανωτάτου Συμβουλίου Συνεργασίας υπό τη μορφή γεύματος.
