Σύμφωνα με το magnesianews.gr, o περιφερειάρχης αναφέρεται στο γεγονός ότι η διαβούλευση γίνεται επί κειμένου που έχει αναρτηθεί στα αγγλικά (!), όπως επίσης και στο εξαιρετικά περιορισμένο χρονικό διάστημα.
Αναλυτικά, η ανάρτηση του Δημήτρη Κουρέτα:
«Η διαβούλευση για την ανασυγκρότηση της Θεσσαλίας θα μπορούσε να γίνει με διαφορετικό τρόπο.
Όταν πραγματικά αναζητάς διαβούλευση δίνεις χρόνο . Όχι 15 μέρες που έγιναν 25 χθες .
Θα μπορούσε η διαβούλευση να είναι υπό την αιγίδα της περιφέρειας Θεσσαλίας αν πραγματικά θέλουμε να σεβαστούμε την περιφέρεια.
Αυτή συζήτηση θα μεταφερθεί σε κάθε δήμο και θα κρατήσει όλο το 2024 για να μπορέσει ο κάθε φορέας να εκφραστεί.
Η διαβούλευση είναι ύψιστη διαδικασία όχι ξεπέτα.
Στην διαβούλευση έχουν κατατεθεί πάνω 10 μεγαλα κείμενα από συναδέλφους της ομάδας που έχω συστήσει».
