Σκοτώθηκε Ανθυπασπιστής εν υπηρεσία σε μονάδα της Ξάνθης

17
Νοέμβριος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Από το Γενικό Επιτελείο Στρατού ανακοινώθηκε ότι, κατά τις πρωινές ώρες της Πέμπτης 17 Νοεμβρίου 2022, o Ανθυπασπιστής Α.Μ., ετών 45, ο οποίος υπηρετούσε σε Μονάδα της Ξάνθης και εκτελούσε υπηρεσία, τραυματίστηκε σοβαρά από όπλο, ευρισκόμενος εντός του Στρατοπέδου.

Ο άτυχος άνδρας διεκομίσθη άμεσα στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης όπου και κατέληξε. Τα αίτια του συμβάντος διερευνώνται αρμοδίως. Το Γενικό Επιτελείο Στρατού εξέφρασε τα ειλικρινή του συλλυπητήρια στους οικείους του 45χρονου Ανθυπασπιστή που έφυγε πρόωρα από τη ζωή.

Κυριάκος Μητσοτάκης: Μέσα στην επόμενη διετία ο πρώτος Έλληνας αστροναύτης – 350 εκατ. ευρώ για τη διαστημική πολιτική

Τη βεβαιότητα ότι η Ελλάδα έχει πραγματοποιήσει «σημαντικά βήματα,…

Τράπεζα της Ελλάδος: «Σύνεση» στις αυξήσεις μισθών με ταβάνι το 4% και δέσμη μέτρων για το Δημογραφικό

Σαφείς συστάσεις προς την κυβέρνηση, τις επιχειρήσεις και τα…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ