Η ΑΕΚ είχε «το πόδι στο γκάζι» κατά την επανέναρξη -μετά τη διακοπή για το Μουντιάλ που έγινε στα γήπεδα του Κατάρ- του πρωταθλήματος της Super League 1. Επικράτησε, στο πλαίσιο της 14ης αγωνιστικής, της Λαμίας με 3-0 και εκμεταλλεύτηκε τις γκέλες Παναθηναϊκού και ΠΑΟΚ.
Στιγμιότυπα από τα δρώμενα στην OPAP Arena, κατέγραψε η κάμερα του «AEK TV» και δημοσιοποίησε σήμερα (22/12) η ΠΑΕ.
