Πλήρως αποθεραπευμένος από τη ρήξη αχιλλείου τένοντα, ο Θανάσης Αντετοκούνμπο εμφανίζεται αποφασισμένος να προσφέρει τα μέγιστα στο επερχόμενο EuroBasket. Ο 33χρονος φόργουορντ μίλησε στο ertsports, εκφράζοντας την αισιοδοξία του για την πορεία της Εθνικής ομάδας, αλλά και το κοινό όνειρο που μοιράζεται με τα αδέλφια του, Γιάννη και Κώστα.
Επιστροφή μετά τον τραυματισμό
Ο Θανάσης τόνισε ότι σωματικά αισθάνεται καλά, αν και παραδέχτηκε πως η μακρά απουσία από τα παρκέ τον επηρέασε. «Έμεινα πολύ καιρό εκτός, χωρίς να παίξω μπάσκετ, για πρώτη φορά στην καριέρα μου. Θέλω χρόνο για να βρω τη φόρμα μου, αλλά έχω περίσσια όρεξη να βοηθήσω την Εθνική. Είμαι “πεινασμένος” και χαρούμενος που δουλεύω με τα παιδιά για να βελτιωθούμε ατομικά και ως ομάδα», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο πήχης και το όνειρο του μεταλλίου
Μιλώντας για τους στόχους της φετινής προσπάθειας, ο Θανάσης δεν κρύβει τις φιλοδοξίες του: «Κάθε φορά που ερχόμαστε εδώ για να παίξουμε με την Ελλάδα, ονειρευόμαστε να φτάσουμε ψηλά. Με τον Γιάννη και τον Κώστα συζητάμε και ονειρευόμαστε να φέρουμε ένα μετάλλιο στη χώρα μας. Μακάρι να γίνει φέτος, αν και η αποστολή μας έχει εμπόδια. Θα δώσουμε το καλύτερο που μπορούμε, όπως σε κάθε καλοκαίρι που εκπροσωπούμε την Ελλάδα στις μεγάλες διοργανώσεις».
