Ειδική πτήση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα από την Αθήνα προς το διεθνές αεροδρόμιο Eilat-Ramon του Ισραήλ, προκειμένου να παραλάβει τους 27 Έλληνες πολίτες που συμμετείχαν στον στολίσκο «Global Sumud Flotilla» και να τους επιστρέψει αυθημερόν με ασφάλεια στην Ελλάδα.
Η επιχείρηση επαναπατρισμού γίνεται με εντολή του υπουργού Εξωτερικών Γιώργου Γεραπετρίτη, μετά το έντονο διάβημα διαμαρτυρίας που επέδωσε η Αθήνα προς το Ισραήλ για τις απαράδεκτες δηλώσεις του υπερεθνικιστή υπουργού Ιταμάρ Μπεν Γκβιρ, ο οποίος είχε ζητήσει να φυλακιστούν οι ακτιβιστές του στολίσκου αντί να απελαθούν.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Εξωτερικών, αντιπροσωπεία της ελληνικής πρεσβείας στο Τελ Αβίβ, με επικεφαλής την πρέσβη της Ελλάδας στο Ισραήλ, επισκέφθηκε σήμερα το κέντρο κράτησης όπου βρίσκονται οι 27 Έλληνες, προκειμένου να τους παράσχει κάθε αναγκαία συνδρομή.
Όλοι οι κρατούμενοι είναι καλά στην υγεία τους, ενώ το ελληνικό ΥΠΕΞ και η πρεσβεία στο Τελ Αβίβ παραμένουν σε στενή επικοινωνία με τις ισραηλινές αρχές, ώστε να ολοκληρωθούν άμεσα οι διαδικασίες για τον ταχύτερο δυνατό επαναπατρισμό.
