Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα συναντηθεί σήμερα, Τετάρτη, στις 10:00 το πρωί, στο Μέγαρο Μαξίμου, με τη νέα πρέσβη των Ηνωμένων Πολιτειών στην Ελλάδα, Κίμπερλι Γκίλφοϊλ.
Η επίσκεψη της Αμερικανίδας διπλωμάτη εντάσσεται στο πλαίσιο των εθιμοτυπικών επαφών που πραγματοποιεί μετά την ανάληψη των καθηκόντων της στην Αθήνα, ενώ αναμένεται να τεθούν επί τάπητος τα ζητήματα διμερούς συνεργασίας, με έμφαση στην άμυνα, την ενέργεια και τις επενδύσεις.
Η συνάντηση έρχεται σε μια περίοδο που οι ελληνοαμερικανικές σχέσεις βρίσκονται στο υψηλότερο σημείο των τελευταίων ετών, καθώς συνεχίζονται οι κοινές πρωτοβουλίες σε τομείς στρατηγικού ενδιαφέροντος και ενισχύονται οι διαύλοι επικοινωνίας ανάμεσα στις δύο χώρες.
