ΚΕΔ μέσω Μπαλτάκου: Δεν υπάρχει πέναλτι υπέρ του Άρη

30
Ιανουάριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Πλήρως κάλυψε η Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας τον Πορτογάλο διαιτητή, Γκοντίνιο Λούις, για την απόφασή του να μην υποδείξει πέναλτι στη φάση του 52ου λεπτού -στη χθεσινή (29/1) αναμέτρηση της ΑΕΚ με τον Άρη- και τη σύγκρουση του Αθανασιάδη με τον Φαμπιάνο. Όπως προκύπτει από τοποθέτηση του προέδρου της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας, Παναγιώτη Μπαλτάκου.

Ο οποίος, σε σχετική δήλωσή του, αναφέρει: «Σχετικά με περιστατικό στο 52’ του χθεσινού αγώνα ΑΕΚ-ΑΡΗΣ έλαβα μηνύματα και τηλεφωνήματα από διάφορες πλευρές με αντιτιθέμενα συμφέροντα.

Για τον λόγο αυτό επικοινώνησα με την ΚΕΔ, αφού δεν μπορώ προσωπικά να εκτιμήσω μια αμφισβητούμενη φάση, ούτε είναι αυτός ο ρόλος μου. Από την ΚΕΔ έλαβα την απάντηση ότι δεν υπήρξε παράβαση κατά της ΑΕΚ, επειδή:

1. Ο τερματοφύλακας πρώτα απέκρουσε την μπάλα και μετά συγκρούσθηκε με τον επιτιθέμενο.

2. Ο επιτιθέμενος δεν προσπαθούσε να παίξει με την μπάλα.

3. Ο τερματοφύλακας ήταν προσηλωμένος στην μπάλα όχι στον επιτιθέμενο και η μετέπειτα σύγκρουση ήταν αναπόφευκτη».

Πανελλαδικές 2026: Αύριο Πέμπτη οι βαθμολογίες – Τι πρέπει να κάνουν οι υποψήφιοι

Αύριο, Πέμπτη, λίγο μετά τις 13:00 θα ανακοινωθούν οι…

«Βόμβα» από Κωνσταντέλια: Ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την Εθνική

Σαν κεραυνός εν αιθρία έπεσε στις τάξεις του ελληνικού…

Μεγάλος αστεροειδής θα περάσει το Σάββατο κοντά στη Γη – Θα είναι ορατός με μεγάλα κιάλια

Ένας αστεροειδής θα περάσει το Σάββατο κοντά στη Γη,…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ