ΑΕΚ: Το… τριπλό «πέταγμα του αετού» με τον Άρη (vid)

30
Ιανουάριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η ΑΕΚ -στο πλαίσιο της 20ής αγωνιστικής στο πρωτάθλημα Stoiximan Super League- επικράτησε χθες (29/1) του Άρη με 3-0 στην «Opap Arena». Και περιμένει σήμερα «στραβοπάτημα» του Παναθηναϊκού στην Τρίπολη για να διατηρηθεί στη βαθμολογική κορυφή.

Προφανώς, παίκτες και φίλαθλοι πανηγύρισαν «με την καρδιά» τους τη νίκη. Πριν από το εναρκτήριο λάκτισμα έγινε από τον Δημήτρη Μελισσανίδη βράβευση των Πόλυ Χατζηωάννου, Πέτρου Παππά και Γιάννη Σαραντίτη.

Στιγμιότυπα από όσα έγιναν στην «Opap Arena» κατέγραψε η κάμερα του «ΑΕΚ TV» και δημοσιοποίησε σήμερα η «κιτρινόμαυρη» ΠΑΕ.

Γιώργος Μπαρτζώκας: Η «χρυσή» πρόταση από Αγγελόπουλους – Διπλασιάζουν τις αποδοχές του

Η παραμονή του Γιώργου Μπαρτζώκα στην τεχνική ηγεσία, του…

Θάνος Πλεύρης: Απελαύνεται μετανάστης γιατί με βίντεο καλούσε παράνομους να μεταβούν στο Ναύπλιο

Την ανάκληση της άδειας διαμονής αλλοδαπού και την έναρξη…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ