Παρά το γεγονός πως ο Μιγιάτ Γκατσίνοβιτς πήγε στην ΑΕΚ από τον Παναθηναϊκό, με την απόδοσή του, κατάφερε άμεσα να γίνει -όχι μόνο ένα πολύτιμο «εξάρτημα» στη «μηχανή» του Ματίας Αλμέιδα αλλά και- αγαπητός στους φίλους της ομάδας. Είναι χαρακτηριστική η υποδοχή που του επιφύλαξαν οι «κιτρινόμαυροι» χθες (29/1) στην αναμέτρηση εναντίον του Άρη, με τον Σέρβο να τους αποζημιώνει πετυχαίνοντας το 2-0.
Λογικά, λοιπόν, η πληροφορία που ήθελε τη Στουτγκάρδη να επιχειρεί την απόκτησή του, προκάλεσε… σύννεφα πάνω από την «Opap Arena». Τα οποία, ο ίδιος φρόντισε να… διαλύσει με δηλώσεις του στο ηλεκτρονικό περιοδικό της Άιντραχτ Φρανκφούρτης, «SGE4EVER.de». Όπως ξεκαθάρισε ο Γκατσίνοβιτς, μένει στην ΑΕΚ, και συνεχίζει επικεντρωμένος στην προσπάθεια κατάκτησης του τίτλου.
Συγκεκριμένα, ανέφερε: «Μένω στην ΑΕΚ. Πρέπει οπωσδήποτε να κερδίσουμε το πρωτάθλημα».
Πώς νιώθει στην Αθήνα: «Ειλικρινά είμαι πολύ καλά. Εγώ και η οικογένεια μου νιώθουμε πάρα πολύ άνετα στην Αθήνα. Νιώθω εξαιρετικά. Πραγματικά χαίρομαι που μπορώ να παίζω ποδόσφαιρο εδώ και αυτό είναι το πιο σημαντικό».
Για την αποχώρηση του από την Άιντραχτ: «Ήταν μια εξαιρετικά δύσκολη απόφαση για εμένα. Ήταν πολύ, πολύ συγκινητικά τότε. Ήθελα όμως να φύγω για να παίξω σε μια διαφορετική θέση. Γι’ αυτό επέλεξα την Χόφενχαϊμ. Όμως τότε έπαιζαν με τρεις στην άμυνα και δεν ταίριαζε με το στιλ παιχνιδιού μου. Για αυτό μπορώ να πω ότι το να πάω στη Χόφενχαϊμ δεν ήταν το σωστό βήμα για εμένα».
Για τα προβλήματα στην Budesliga: «Για να είμαι ειλικρινής το μεγαλύτερη πρόβλημα στη θητεία μου στη Γερμανία ήταν η αλλαγή θέσης. Πάντα έπαιζα σε διαφορετικές θέσεις, ποτέ σε μια σταθερά. Όπως είπα, το σύστημα με τρεις πίσω δεν είναι το αγαπημένο μου γιατί έτσι δεν μπορώ να παίξω στο αριστερό άκρο.
Μπορώ να το κάνω όμως τώρα εδώ, γι’ αυτό αποφάσισα να έρθω στην ΑΕΚ. Εδώ μπορώ να παίζω στη θέση μου και από το αριστερό άκρο να συγκλίνω στο κέντρο. Είχα πάει στην Γερμανία ως αριστερό εξτρέμ, αυτό ήξερα στη Σερβία. Επειδή όμως σχεδόν πάντα παίζαμε με τρία στόπερ, συχνά έπαιξα οχτάρι, δεκάρι ή εξάρι. Συνέχεια διαφορετικές θέσεις και έτσι ήταν πολύ δύσκολο να έχω σταθερά καλή απόδοση».
Αν υφίσταται ως επιλογή η επιστροφή στη Φρανκφούρτη: «Είναι μια επιλογή που αφήνουμε ανοικτή. Μια άλλη είναι να επιστρέψω κάποια στιγμή στη Σερβία. Εδώ στην Αθήνα, πάντως, είναι εκπληκτικά».
