Εφιάλτης στον Βόλο: Γονείς βασάνιζαν τα παιδιά τους με μαστίγιο για άλογα και έφτυναν στο φαγητό τους

3
Απρίλιος
2026

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Σοκ και αποτροπιασμό προκαλεί η αποκάλυψη ενός πολυετούς εφιάλτη που βίωναν δύο ανήλικα παιδιά στον Βόλο, μέσα στο ίδιο τους το σπίτι. Μια πολύτεκνη οικογένεια βρέθηκε στο επίκεντρο δικαστικής έρευνας, με τους γονείς να κάθονται στο εδώλιο του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Βόλου, κατηγορούμενοι για συστηματική και σκληρή κακοποίηση του 11χρονου γιου τους και της 13χρονης κόρης τους.

Η αποκάλυψη από το σχολείο

Ο εφιάλτης άρχισε να ξετυλίγεται όταν ο διευθυντής του σχολείου όπου φοιτούσαν τα παιδιά παρατήρησε ανησυχητικά σημάδια. Σύμφωνα με τις καταθέσεις, ορισμένα από τα τέσσερα παιδιά της οικογένειας που πήγαιναν στο μάθημα εμφανίζονταν με μαυρισμένα μάτια και αδικαιολόγητα σημάδια στο σώμα τους. Θορυβημένος από την εικόνα τους, ο διευθυντής απευθύνθηκε αρχικά σε παιδοψυχολόγο για την εξέταση των ανηλίκων.

Τα παιδιά, μιλώντας στον παιδοψυχολόγο, αποκάλυψαν τον τρόμο που βίωναν καθημερινά, δηλώνοντας ξεκάθαρα ότι δεν ήθελαν να επιστρέψουν στο σπίτι τους λόγω της κακομεταχείρισης από τους γονείς τους. Αμέσως μετά, ο διευθυντής προχώρησε σε αναφορά προς την Εισαγγελέα Ανηλίκων, παίρνοντας τον δρόμο της Δικαιοσύνης.

Το χρονικό του βασανισμού

Από την ακροαματική διαδικασία και τις καταθέσεις προέκυψε μια φρικιαστική εικόνα για τις συνθήκες διαβίωσης των δύο παιδιών, με την κακοποιητική συμπεριφορά των γονέων να κορυφώνεται σε ένα διάστημα δύο ετών.

  • Η Μητέρα: Η 31χρονη κατηγορούμενη φέρεται να ξεσπούσε τα νεύρα της πάνω στα παιδιά, χτυπώντας το αγόρι με μαστίγιο για άλογα, μιγοσκοτώστρα, παντόφλες, αλλά και με τα ίδια της τα χέρια, χάνοντας εντελώς τον έλεγχο.

  • Ο Πατέρας: Ο 36χρονος κατηγορούμενος έφτανε στο σημείο να φτύνει μέσα στο φαγητό του 11χρονου γιου του. Το παιδί, σοκαρισμένο, παραμέριζε το σημείο αυτό και έτρωγε το υπόλοιπο.

  • Στέρηση Τροφής και Νερού: Και οι δύο γονείς άφηναν τα παιδιά νηστικά και διψασμένα, λέγοντάς τους κυνικά ότι έπρεπε να «πληρώσουν» για να έχουν φαγητό και νερό. Το κορίτσι περιέγραψε ότι την άφηναν στον ήλιο χωρίς νερό με την ίδια αιτιολογία.

Η υπεράσπιση και η καταδίκη

Στο δικαστήριο κατέθεσε ως μάρτυρας και η γιαγιά των παιδιών, η οποία επιβεβαίωσε την πλήρη παραμέληση από την πλευρά των γονέων, αναφέροντας ότι τα εγγόνια της κατέφευγαν στο σπίτι της το βράδυ σε κατάσταση απόλυτης εξάντλησης.

Από την πλευρά τους, οι γονείς αρνήθηκαν κατηγορηματικά τις κατηγορίες. Ισχυρίστηκαν ότι όλα ήταν ψέματα και «φαντασίες των παιδιών», υποστηρίζοντας ότι τα ανήλικα επινόησαν τις ιστορίες αυτές επειδή αντέδρασαν στην είδηση ότι η οικογένεια θα μετακόμιζε εκτός Βόλου για να ανοίξει μια φάρμα.

Παρά τους ισχυρισμούς τους, το δικαστήριο έκρινε ένοχους και τους δύο γονείς για ενδοοικογενειακή σωματική βλάβη κατ’ εξακολούθηση, καθώς και για έκθεση κατά συρροή και κατ’ εξακολούθηση. Στην 31χρονη μητέρα επιβλήθηκε συνολική ποινή φυλάκισης 3 ετών με αναστολή, ενώ στον 36χρονο πατέρα επιβλήθηκε ποινή 18 μηνών με αναστολή. Σημειώνεται ότι την επιμέλεια των δύο ανηλίκων έχει πλέον αναλάβει οριστικά η γιαγιά τους.

ΑΑΔΕ: 1.500 πολίτες εξυπηρετήθηκαν τις πρώτες 15 ημέρες του myPoint Κεραμεικού

Πραγματοποιήθηκαν σήμερα τα εγκαίνια του myPoint Κεραμεικού, σηματοδοτώντας τον…

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ