Ως την καλύτερη απόφαση της καριέρας του χαρακτήρισε ο Ορμπελίν Πινέδα τη μετεγραφή του στην ΑΕΚ. Ο Μεξικανός, σε δηλώσεις του στο «Mediotempo», ανέφερε πως οι «κιτρινόμαυροι» τον βοήθησαν να διατηρήσει τ’ όνειρό του.
Συγκεκριμένα, ανέφερε:
Για τη μετεγγραφή του στην ΑΕΚ: «Είμαι πολύ ενθουσιασμένος. Πήρα την καλύτερη απόφαση της καριέρας μου. Ξεκίνησα με έξι δύσκολους μήνες, αλλά η μετεγγραφή στην ΑΕΚ με έκανε πιο δυνατό πνευματικά και με βοήθησε να διατηρήσω το όνειρό μου. Τώρα η σελίδα έχει γυρίσει και όλα είναι διαφορετικά. Παίζω και έχω έναν προπονητή που με έχει βοηθήσει να αποκτήσω αυτοπεποίθηση και έτσι να μπορέσω να ξεπεράσω τα προβλήματα».
Για τις δυσκολίες στη Θέλτα: «Εξαρτάται από σένα να διατηρήσεις τα όνειρά σου και εγώ το έκανα. Δεν με πήρε από κάτω ό,τι συνέβαινε. Το πήρα ως ένα παράδειγμα, πως υπάρχουν τα πάνω και τα κάτω και σύντομα ανταμείβεσαι. Τώρα πρέπει να το απολαύσω, να μείνω σε ένα υψηλό επίπεδο και να μην επιστρέψω σε αυτό που βίωσα τους πρώτους έξι μήνες».
Αν σκέφτεται τι θα γίνει μετά τη λήξη του δανεισμού του: «Το έχω απολαύσει από την πρώτη μου μέρα στην Ελλάδα γιατί ζεις έναν διαφορετικό τύπο ποδοσφαίρου και αντιμετωπίζεις καλές ομάδες. Δεν ξέρω τι θα συμβεί. Αυτό που πρέπει να κάνω είναι να το απολαμβάνω και να πραγματοποιώ καλές εμφανίσεις, γιατί αύριο δεν ξέρεις που θα βρίσκεσαι».
Για το ελληνικό ποδόσφαιρο: «Στην Ελλάδα δεν υπάρχουν οπαδοί των φιλοξενούμενων ομάδων στις εξέδρες λόγω της αντιπαλότητας που υπάρχει. Το πάθος είναι έντονο για τις ομάδες και το ποδόσφαιρο. Ο κόσμος υποστηρίζει την ομάδα του κάθε στιγμή, υπάρχουν βεγγαλικά, καπνογόνα, τα ματς μετά τα γκολ παίρνουν χρόνο για να ξεκινήσουν πάλι με όλο αυτόν τον καπνό και όλο αυτό σου δίνει κίνητρο».
