Συγκεντρώσεις και πορείες διαμαρτυρίας πραγματοποιήθηκαν απόψε (2/3) σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Σ’ αμφότερες, από μερίδα των συμμετεχόντων, έγιναν επεισόδια με δυνάμεις των ΜΑΤ.
Στην πρωτεύουσα, ένταση προκλήθηκε έξω από τον σταθμό του μετρό «Αττική», όταν ομάδα ατόμων έριξε βόμβες μολότοφ, φωτοβολίδες και διάφορα αντικείμενα κατά αστυνομικών δυνάμεων που ήταν στο σημείο. Τα ΜΑΤ «απάντησαν» με χειροβομβίδες κρότου-λάμψης και δακρυγόνα. Προκλήθηκαν φθορές σε μηχανήματα εισιτηρίων και σε ένα ATM τράπεζας. Αυτή την ώρα επικρατεί ηρεμία, ενώ η ΕΛΑΣ δεν προχώρησε σε προσαγωγές.
Στη συμπρωτεύουσα, όταν η πορεία -που διοργάνωσαν φοιτητικοί σύλλογοι, καλλιτέχνες και φορείς της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς- έφτασε σε γραφεία της ΝΔ (λίγο πριν από τον νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό), άτομα πέταξαν μολότοφ, φωτοβολίδες και διάφορα αντικείμενα προς τις αστυνομικές δυνάμεις που φρουρούσαν τα γραφεία.
Αργότερα, ομάδα ατόμων χρησιμοποίησε αντίστοιχα πολεμοφόδια και πέτρες για να επιτεθεί στο εναντίον του Τμήματος Ασφαλείας Λευκού Πύργου. Σ’ αμφότερες τις περιπτώσεις η αστυνομία έκανε χρήση χειροβομβίδων κρότου-λάμψης και δακρυγόνων.
