«Διαζύγιο» Μίτσελ-Ολυμπιακού, στον πάγκο ο Ανιγκό

3
Απρίλιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με υπηρεσιακό προπονητή θα υποδεχτεί -στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστική για τα Stoiximan Super League Playoffs- ο Ολυμπιακός τον ΠΑΟΚ (5/4, 21:00). Συγκεκριμένα, τον Ζοσέ Ανιγκό.

Μετά την ισοπαλία των «ερυθρόλευκων» με τον Άρη, στο «Γ. Καραϊσκάκης», ο Μίτσελ υπέβαλε την παραίτησή του. Η οποία, έγινε αποδεκτή από τη διοίκηση και ουσιαστικά ολοκληρώθηκε η δεύτερη θητεία του 60χρονου τεχνικού στο λιμάνι.

Η σχετική ανακοίνωση της ΠΑΕ, αναφέρει: «Ο κ. Μίτσελ μας ενημέρωσε για την απόφασή του να αποχωρήσει άμεσα από τον Σύλλογο.

Ο κ. Μίτσελ ήρθε σε μια δύσκολη περίοδο για το κλαμπ και προσπάθησε να βοηθήσει. Του ευχόμαστε μόνον επιτυχίες στο μέλλον.

Ο κ. Μίτσελ δήλωσε:

«Γνωστοποίησα στη διοίκηση του κλαμπ την απόφαση μου να παραιτηθώ.

Θεωρώ ότι είναι η καλύτερη στιγμή για την ομάδα.

Ευχαριστώ όλο τον Σύλλογο για την συνεργασία, όλους αυτούς τους έντονους μήνες, αποχωρώ σαν φίλος και εύχομαι στην ομάδα να κατακτήσει όλους τους στόχους της».

Στο παιχνίδι της Τετάρτης στον πάγκο της ομάδας μας θα βρίσκεται ο κ. Ζοσέ Ανιγκό».

C Nest Accelerator: Το σύγχρονο «οικοσύστημα» που μετατρέπει την καινοτομία σε βιώσιμη επιχείρηση στην Κρήτη

Το τοπίο της νεοφυούς επιχειρηματικότητας ωριμάζει με ταχείς ρυθμούς,…

Ηλεκτρική επανάσταση στην ΕΕ: Ένα στα πέντε νέα οχήματα είναι αμιγώς ηλεκτρικό – Ποιες χώρες κάνουν πρωταθλητισμό

Ισχυρή ανθεκτικότητα και ξεκάθαρη στροφή προς την πράσινη κινητικότητα…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ