Στο απονενοημένο διάβημα προέβη στο Χαλάνδρι μια 14χρονη. Σύμφωνα με τις ως τώρα πληροφορίες η νεαρή αυτόχειρας -κόρη διπλωματών- σήμερα (12/5) το μεσημέρι έπεσε από τον τον 4ο όροφο του ιδιωτικού σχολείου, στο οποίο φοιτούσε.
Προκαλώντας σοκ και θλίψη σε συμμαθητές και καθηγητές. Μέχρι την ώρα που συντάσσονται αυτές οι γραμμές, δεν έχουν γίνει γνωστοί οι λόγοι που οδήγησαν τη μαθήτρια της Β’ Γυμνασίου στην αυτοκτονία.
