Τηλεφωνική… προειδοποίηση για βόμβα στην «OPAP Arena»

12
Μάιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Σε κατάσταση συναγερμού έχουν τεθεί τα στελέχη της ΠΑΕ ΑΕΚ και οι αρχές, κατόπιν τηλεφωνήματος για τοποθέτηση βόμβας στην στην «OPAP Arena».

Συγκεκριμένα, λίγο μετά τις 21:00 άγνωστος τηλεφώνησε στον τηλεοπτικό σταθμό MEGA και ισχυρίστηκε πως έχει τοποθετηθεί βόμβα στην «OPAP Arena».

Αμέσως, οι αρμόδιοι τέθηκαν σε συναγερμό, αποκλείστηκε η περιοχή γύρω από το γήπεδο και στελέχη των ΤΕΕΜ να πραγματοποιούν έλεγχο. Ως αυτή την ώρα δεν έχει γίνει γνωστό αν ολοκληρώθηκε ο έλεγχος και αν υπήρξε κάποιο εύρημα ή το τηλεφώνημα του αγνώστου ήταν φάρσα.

Θάνος Πλεύρης: Απελαύνεται μετανάστης γιατί με βίντεο καλούσε παράνομους να μεταβούν στο Ναύπλιο

Την ανάκληση της άδειας διαμονής αλλοδαπού και την έναρξη…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ