Πώς «έδεσε» το ΣΔΟΕ τον τραπεζίτη της κοκαΐνης – Το «ξέπλυμα» των 250 εκατ. ευρώ

7
Ιούνιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Χειροπέδες πέρασε το ΣΔΟΕ σε έναν 52χρονο, ο οποίος χαρακτηρίζεται ως ο ταμίας των καρτέλ της κόκας. Φέρεται να εμπλέκεται σε ξέπλυμα άνω των 250 εκατ. ευρώ, σε όλη την Ευρώπη.

Πρόκειται για έναν άνδρα που συνελήφθη στην περιοχή της Γλυφάδας και χαρακτηρίζεται ως ο τραπεζίτης των καρτέλ της κοκαΐνης για χώρες της Ευρώπης. Ο συγκεκριμένος άνθρωπος φαίνεται να πραγματοποίησε «ξέπλυμα» άνω των 250 εκατομμυρίων ευρώ, χρήματα τα οποία προέρχονται από ναρκωτικά, χωρίς ο ίδιος, όπως αναφέρουν και στη Europol, να έχει δει ενδεχομένως ποτέ ναρκωτικά στη ζωή του.

Ζούσε τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα χωρίς οικογένεια. Είχε ιδρύσει μια εταιρεία real estate ως βιτρίνα για τις νομιμοφανείς δραστηριότητές του, ενώ είναι ζήτημα χρόνου το να εκδοθεί στην Ολλανδία, καθώς σε αυτή τη χώρα αλλά και στο Βέλγιο φαίνεται ότι είχε αναπτύξει τη μεγαλύτερη έκνομη δραστηριότητα του.

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ