Σύμφωνα με σχετικό δελτίο Τύπου του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας παρατείνεται μέχρι και το Σάββατο 15 Ιουλίου 2023, η προθεσμία που έχουν οι ωφελούμενοι για την υλοποίηση των παρεμβάσεων στο πρόγραμμα «Εξοικονομώ – Αυτονομώ».
Σημειώνεται πως για κάθε κατοικία που θα επιλεγεί προς ένταξη στο «Εξοικονομώ 2023» στόχος είναι η υποχρεωτική αναβάθμιση κατά τουλάχιστον τρεις ενεργειακές κατηγορίες, ώστε να εξασφαλίζεται εξοικονόμηση πρωτογενούς ενέργειας σε ποσοστό άνω του 30%.
