ΕΛ.ΑΣ.: Σύλληψη δύο ανδρών για κατοχή και διακίνηση κοκαΐνης

5
Ιούλιος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Συνελήφθησαν -στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας- χθες (4/7) στα Γλυκά Νερά και στην Αγία Παρασκευή, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, δύο αλλοδαποί 22 και 28 ετών. Για -κατά περίπτωση- παράβαση της νομοθεσίας περί εξαρτησιογόνων ουσιών και βία κατά υπαλλήλων.

Κατά τον εντοπισμό τους να κινούνται στο δρόμο σε Γλυκά Νερά και Αγία Παρασκευή, ο 28χρονος κατελήφθη να κατέχει και για λογαριασμό του 22χρονου, συσκευασία περιέχουσα 73,6 γραμμ. κοκαΐνης, ενώ ο 22χρονος δε συμμορφώθηκε στις υποδείξεις των αστυνομικών για έλεγχο και προσπάθησε να ματαιώσει τη σύλληψη του κατά την ακινητοποίηση.

Συνολικά από τις έρευνες βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:

-7- κιλά και -12- γραμμ. κοκαΐνης
το χρηματικό ποσό των -8.560- ευρώ
ηλεκτρονική ζυγαριά
Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο
μοτοσυκλέτα και
-4- κινητά τηλέφωνα

Οι συλληφθέντες με τη δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος τους, οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών.

Νέο «αίμα» στο ευρωπαϊκό μέτωπο κατά της διαφθοράς: Οι επιλογές του Αρείου Πάγου για τους εντεταλμένους εισαγγελείς

Οι συγκεκριμένοι λειτουργοί της Δικαιοσύνης αναλαμβάνουν το βαρύ έργο…

MEGA και Αγγελική Νικολούλη συνεχίζουν μαζί για ακόμα μία σεζόν

 Η απόλυτα επιτυχημένη πορεία του «Φως στο Τούνελ» συνεχίζεται…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ