ΔΝΤ: Αναγκαίo να «πονέσουμε» για την καταπολέμηση του πληθωρισμού

25
Ιούνιος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα υπογράμμισε χθες Παρασκευή τη σημασία της καταπολέμησης του πληθωρισμού τώρα.

Αυτό πρέπει να γίνει προκειμένου να στηριχθούν οι προοπτικές για οικονομική ανάπτυξη στο μέλλον, προειδοποιώντας πως κάτι τέτοιο θα μπορούσε να προκαλέσει βραχυπρόθεσμα «κάποιον πόνο» στους καταναλωτές.

«Η επιτυχία με την πάροδο του χρόνου (όσον αφορά τη μείωση των τιμών) θα είναι ευεργετική για την παγκόσμια ανάπτυξη, αλλά κάποιος πόνος για να φθάσουμε σε αυτήν την επιτυχία μπορεί να είναι το απαραίτητο τίμημα», δήλωσε η Κρισταλίνα Γκεοργκίεβα, καθώς το ΔΝΤ αναθεώρησε επί τα χείρω την πρόβλεψή του για την ανάπτυξη της οικονομίας των ΗΠΑ για το 2022: στο 2,9% αντί για 3,7% που εκτιμούσε τον περασμένο Απρίλιο.

Η Γκεοργκίεβα δήλωσε ότι το ΔΝΤ θεωρεί ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες θα μπορούσαν να αποφύγουν την ύφεση, αλλά προειδοποίησε ότι η προοπτική είχε «σημαντικούς» κινδύνους οικονομικής κάμψης.

Θάνος Πλεύρης: Απελαύνεται μετανάστης γιατί με βίντεο καλούσε παράνομους να μεταβούν στο Ναύπλιο

Την ανάκληση της άδειας διαμονής αλλοδαπού και την έναρξη…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ