Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου: “Χάλκινη” η Αντιγόνη Ντρισμπιώτη

24
Αύγουστος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Το πρώτο μετάλλιο για την Ελλάδα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου κατέκτησε η Αντιγόνη Ντρισμπιώτη, η οποία κατέλαβε την τρίτη θέση στον κόσμο στα 35 χιλιόμετρα βάδην, με χρόνο 2.43.22.

Η αθλήτρια από την Καρδίτσα έκανε προσωπικό ρεκόρ και έγινε η πρώτη Ελληνίδα βαδίστρια που κατακτά μετάλλιο σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

 

Ο αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού Γιάννης Βρούτσης συνεχάρη την Αντιγόνη Ντρισμπιώτη για την τεράστια επιτυχία που είχε στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα:
«Στις δύσκολες ημέρες που βιώνει η χώρα μας, η μεγάλη επιτυχία της Αντιγόνης Ντρισμπιώτη προσφέρει αισιοδοξία, συγκίνηση και υπερηφάνεια. Χάλκινο μετάλλιο για τη σπουδαία κυρία του βάδην μας, στα 35χλμ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στίβου.Συγχαρητήρια Αντιγόνη, σ’ ευχαριστούμε!», ανέφερε σε ανάρτησή του στα social media.

Βατικανό: «Όχι» στο αίτημα να κηρύττουν γυναίκες και λαϊκοί κατά τη Θεία Λειτουργία

Το Βατικανό απέρριψε την Τρίτη 23 Ιουνίου 2026 το…

Ειρήνη Αγαπηδάκη: Το ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ ήρθε για να μείνει -Τα sms θα συνεχίσουν να αποστέλλονται στους πολίτες κάθε χρόνο

Το πρόγραμμα «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ» δεν αποτελεί μια αποσπασματική δράση, αλλά…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ